Misslyckade tävlings/träningsbilder

Sv: Misslyckade tävlings/träningsbilder

hokensas2009_69.jpg

Jag på fuxen. Målgång på Hökensåsritten. Bilen hade havererat på vägen till tävlingen så min underbara styvfar åkte ~20 mil enkel väg för att laga den. Tack vare andra underbara människor i form av funktionärer lyckades jag komma de sista kilometerna till tävlingsplatsen och starta.

Hur som helst försökte jag ge en vägbeskrivning över telefonen när styvfar ringde så han skulle hitta bilen (tacka vet jag headset!!) "ptrooo hästen! Nu är vi i mål då behöver vi inte springa mer! Okej styvfar, du kör den här vägen, så kommer du dit och där står min bil på parkeringen där!"

Och jag får associationen PONNY :devil: då min foderhäst (korsning connemara/halvblod) ser ut precis som på sista bilden om han blir kissnödig mitt i ett ridpass. Då kan han "absolut-inte-under-några-som-helst-omständigheter" gå framåt och lägger man på skänkeln så åker bakkärran i luften. Då får man ta kisspaus. :p

Jaja, ett par stycken kan ni få. ;)

Första på min lillasyster, eller främst hennes ponny, som kom lite tokigt till ett "hinder" och bestämde sig för att helt enkelt ta ett extra högt galoppsprång över istället. :D
DSC_00202.jpg

En toksnygg bild på mig, tur den är tokgammal också. :D
DSC_0039.jpg

Finn ett rätt, när du gjort det - kontakta mig! :D
dsc_0045.jpg

*kl*

kul3.png

kul2.png

man kan inte anklaga min häst för att inte ha humor iaf :D
kul1.png

Eftersom ni tagit upp andra grenar än dressyr så kommer jag med ytterligare en... Utställning!

Jo det går att misslyckas där också :D

22340256.jpg

22340258.jpg

22356924.jpg

22356925.jpg

22340263.jpg

notera dock att vi är synkade i vår benföring båda två.... haha

Bjuder på den här, andra gången jag red honom. :crazy:

IMG_2744.JPG

Idag 2 veckor senare fick vi 71,1% i min L:C-debut så det har gått framåt tack och lov. :)

KL

Här platsar jag :p

13870943.jpg

13870576.jpg

13870578.jpg

14533179.jpg

(obs, rider inte på pessoa sen många år tillbaka)
14533643.jpg

fortsättning följer..

*KL

Några av våra mest samspelta ögonblick från förra helgen :angel:

a1-3.jpg

a2-2.jpg

a3-1.jpg

Samt en liten hoppbild från i höstas
a4-1.jpg

kl

jag är verkligen super duktig på att hoppa.... :grin:

(önskar hade hade bilden i orginal så skulle jag beskurit den så ni kunde få se det underbara ansiktsuttrycket...)
fail_206975814.jpg

fail2_206975830.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 767
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar