Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Vad har ni gett för era Tolga hoppsadlar? Är ni nöjda? Finns de i flera bomvidder? Den jag provade ( den för 12000kr ) fanns bara i...
Svar
14
· Visningar
5 099
Senast: anna210
·
T
Hoppning Heej.. Jag har gått om kull med min häst på gräs och gick henner över mig.. skulle hoppa skynke och hon blev rädd och halkade. men jag...
Svar
12
· Visningar
1 235
Senast: Tyra_5
·
M
Hoppning Jag ska sälja min hoppsadel, en Premier France. Fick den med hästen när jag köpte henne, men den passar inte. Hur mycket kan man ta för...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Madame
·
A
Hoppning Vilken Prestige hoppsadel har mest svängd bom? Jag har provat Michel Robert och Versaille nyligen men de var inte riktigt tillräckligt...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: anna210
·
T
Hoppning Var och kollade på en lokal hopptävling på hemma klubben idag, och jag måste säga att jag reagerade starkt på hur "ungarna" red.. Det...
2
Svar
34
· Visningar
2 459
J
Hoppning I början av april hände ett under, iställer för att rusa runt och kasta sej över hindrena så nära som möjlig och riva allt medan...
Svar
11
· Visningar
1 934
Senast: jagvillvaraifred
·
S
Hoppning Det är ju jätte många utav er som gör jätte fina hinder som tex murar, plank osv.:) Lägg ut bilder på era hinder så andra kan få ideér...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 341
Senast: Pozerka
·
F
Hoppning Skulle vara jättekul om ni med hopphästar av lite längre modell skulle vilja lägga in bilder på dom å skriva någon/några rader om vad...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 527
Senast: Fjanton
·
F
Hoppning Varför har nästan alla som hoppar martingal på sina hästar? Jag följde med min kusin när hon tävlade idag och kom att tänka på att...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 431
Senast: Ancor
·
Hoppning ska tävla i helgen och undrar om man får tävla på hackamore i modell enligt bilden.
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: vicky417
·
Hoppning Hej! Jag undrar om någon här har ett tips på hur man ser avsprångspunkten till hinder. Ja tävlar med min häst på 90, 100 cm höjd nu men...
Svar
7
· Visningar
2 129
Senast: Kellog
·
W
Hoppning har någon tips, bilder??? masonit? Vad för material?
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: blohme
·
Hoppning Min 10-åriga valack har på något sätt blivit sjuk, men vi har inte lyckats lista ut vad det är för fel. Jag vill börja med att säga att...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Sofie_B
·
S
Hoppning Hej. Jag ska tävla på onsdag, och undrar fall jag kan rida i vita ridbyxor och en mörk vinröd munkjacka? fast då kommer jag vika undan...
Svar
17
· Visningar
1 256
Senast: Suenna_Love
·
W
Hoppning Får man tävla cr eller lokal tävling på hööks kimblewick bett? har någon erfarenhet av det bettet?
Svar
14
· Visningar
3 931
Senast: ZOFUS
·
W
Hoppning Ska hoppträna imorgon. Både bom och hinder övningar, skriv tips ! tackar!!
Svar
2
· Visningar
876
Senast: xxstasia
·
P
Hoppning Hej, har satt igång min häst efter betet och har precis haft min andra hoppträning med honom efter det. Vi var på ett nytt ställe...
Svar
10
· Visningar
4 286
Senast: annalisa
·
W
Hoppning alltså längdhinder med riktigt vatten (ej vattenmatta)?
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: trazel
·
W
Hoppning Alltså... Om jag vill tävla individuellt eller i lag och vara med i en "liga" vad finns det för storhäst? Vad är det lägsta man kan...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Raider_
·
D
Hoppning Ska hoppträna på gräsbana i morgon och upptäckte i dag att hovslagaren skott med skor utan broddhål bak. (Han hade inte hennes damens...
Svar
14
· Visningar
2 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka