Alla ni som har fina hinder lägg ut dom så andra får se.:D

Sv: Alla ni som har fina hinder lägg ut dom så andra får se.:D

På vissa ställen:/ Men ja har den bara provisoriskt nu när dom är på sommarbetet..:)

Har också bara bilder med hästen på ett hörn :angel:

88348_1183022166.jpg

Dock kass bild, tagen med mobilen

Jag lägger upp en bild, Haha inte hela hindret men en del iaf. de är ett sponsorhinder! men vi förvarar de hemma hos mig. :) Gubben ser ut som min morfar! HAHA :)

Yeahbaby583.jpg

Thihi

Vilka fina hinder alla har :) Har också byggt egna.. men har tyvärr inga bilder på dom.

här kommer några bilder på mina hinder som jag gjort själv.

HPIM1799.jpg
[/IMG]
kungen017.jpg
[/IMG]
29mars019.jpg
[/IMG]

och en mur i bakgrunden
ina.jpg
[/IMG]

shit va du är duktig!!

jag har inga hinder, du har inte lust att sälja några till mig?? eller kan man få göra en beställning :D:D

Jättefina hinder alla har! Nu har ju jag fått lite förgkombinationer till mina ska måla!

Kommer med bilder på våra egna hinder om några dagar, vi håller på att måla för fullt det kommer bli:

*5 st blå/gula
*5 st marinblåa/röd/vita
*4 st som kommer bilda ett räcke. det blir ett mönster av en 3-kant i mitten som är orange. resten av hindret är grönt och sedan är det 1 oranget sträck på vardera sida om trekanten
*4 st grön/oranga (matchar räcket)
*5 st rosa/röda
*3 st korta fyrkantiga bommar kommer målas vita, en kommer bli rödprickig, 1 kommer bli orangeprickig och 1 kommer bli gulprickig
sedan har jag exprementerat lite och målat 4 st stöd blåa. får se om vi målar 2 st gula oxå :angel:

har säkert glömt några bommar, men bilder kommer om några dagar ;)

En till som målar hinder här haha..

Har målat två bommar röd/Vit/gula min häst gillar inte denna kombinationen hon stannar.. Det ska bli två plank i den färgen med!

Två bommar som är gröna/gula och en svart rand.

Två polkagrisbommar! de har rosa stäck.

Sen har jag gjort två plank svart/Grått/rött ska bli två bommar i den färgen med..

Sen har jag några bommar kvar att måla som jag inte bestämt färg riktigt ännu på!

kl

här kommer lite smakprover, dom är dock inte helt klara än, maskeringstejpen sitter kvar då det håller på att torka så slutresultatet kommer inte vara så kletigt :angel:

här håller fortfarande förvandlingen på från tråkiga grön/vita bommar
12256198.jpg

så gott som klart (det som man skymtar lite limegrönt är maskeringstejp)
12256196.jpg

matchande bommar (5 st)
12256200.jpg

det limegröna är fortfarande maskeringstejp ;)
12256193.jpg

dom här kommer när dom är klara vara prickiga. 1 kommer vara rödprickig, 1 kommer vara orangeprickig, 1 kommer vara gulprickig och en kommer vara helsvart
12256194.jpg

ett av mina marinblåa stöd (dock ej färdigmålat)
12256195.jpg

blå/gula som dom var förut men med ny färg (ja maskeringstejpen är kvar)
12256197.jpg

12256192.jpg

sen håller vi på att måla alla stöden vita nu, 8 st rödvita ska bli röd/rosa och 4 st korta vita bommar ska få ny vit färg på sej

Riktigt snygga hinder! :) Blir så avensjuk :p Vill också ha så fina juh hihi :rofl:

Haha jo dom blir riktigt snygga. tidigare har dom varit så tråkiga dessutom, bara lixom grön/vita, röd/vita, blå/vita osv. ingen fantasi + att gammla färgen såg förjävlig ut, den var ganska rejält bortskavd så det är ett tacksamt jobb, men jäklar vad med tid det tar :crazy::angel: vi började i lördags och målade i 6 timmar, sedan fortsatte vi på söndagen i 4 timmar, sedan målade vi igår i ca. 3 timmar och så ska vi måla lite idag

väldigt fina! men är det inte jobbigt att måla i ridhuset? jag sitter ute!

Håller med om att det tar en himmla tid och det är kladdigt också, särskilt när jag är en kladdare hehe.. jag började för en vecka sedan. men jag har mindre träd som bommar så jag fick barka av en massa och det tog mest tid stod en och en halv dag bara med det och måla tar också hela dagen.

och en mur i bakgrunden
ina.jpg

haha, läste bara "en mur" :rofl: tänkte "snygg och stadig mur :angel:, rivs inte i första taget" :rofl: *övertrött efter lång arbetsdag*

Brukar skumläsa bland inläggen, det märks va? ;)

Jo vi hade tänkt att måla ute, men det ösregnade, så vi var inte så sugna på att vara utomhus då ;) vi har delat av ridhuset med dressyrstaket. så att inga dressyrnissar ska komma och köra passage bland hindrerna och skvätta ner dom :angel::p

inte så jättebra bilder men man ser färgerna på bommarna ialla fall.

alb398343
[/IMG]

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 214
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 970
Senast: Mia_R
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 147
Senast: verser
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar