Alla ni som har fina hinder lägg ut dom så andra får se.:D

Sv: Alla ni som har fina hinder lägg ut dom så andra får se.:D

Nu har jag gått och plockat bort maskeringstejpen, småduttat med färg på lite ställen där det behövts, målat prickar på 3 av dom svarta fyrkantiga bommarna, så nu är allting typ klart. dom röd/vita bommarna blir röd/vit/rosa istället så nu väntar jag på att det röda ska torka (det vita är redan torrt) så ska jag måla på lite rosa :angel:

okej! jo det regnar här med men då står jag ute på logen där traktorn är..

jag har också snart målat färdigt allt!

Senast ändrad:

Hemmagjorda:)

KopiaavBild071.jpg

KopiaavBild073.jpg

KopiaavBild025.jpg

Är dina fötter stadiga på hinderstöden? Ser väldigt lätt ut att göra!

Hur gör ni murarna?:crazy:
Jätte fina hinder annars..:)

Här kommer lite ifrån mig.. Jag har visat dom tidigare..

Ett minihinder som ja har gjort själv..
P8100001.jpg
[/IMG]

Oljedunkar istället för sockerbitar!:D ett mkt billigare alternativ.
Studentsommarbete040.jpg
[/IMG]

Vad är det för slags oljedunkar? Dom verkar ju perfekta till markarbete :)
Och hur har du gjort "minihindret"? Är det fastspikat i "stöden"?

Jag blev riktigt sugen på att ta fram verktygslådan när jag såg dina hinder :D:D

De är jätte stadiga och massiva, men man måste ha en maskin som kan såga ut alla bita. Tar ca 8 timmar att göra 3 kompletta hinder, då är vi två som hjälp åt hela tiden. Först på sågen för att få till "stolparna" i rätt storlek osv

Senast ändrad av en moderator:

va är det för ridhus?? (känner igen mig)

Nu blir jag inspirerad :love: VIll börja fixa egna hinder direkt ;) Heltplötsligt känns alla hinder som redan finns i stallet otillräckliga :angel:

haha jo dom blev väldigt bra faktiskt. helt plötsligt blev dom bommarna som vi köpte för något år sedan som är Grå/svarta, lila/vita och roströda (hör till muren) dom tråkigaste, har hittills varit dom lite snyggare bommarna

oo precis sådär hade jag tänkt att mina stöd också ska se ut :p var dom lätta/svåra att göra..?

helt otroligt vad duktiga alla är :)
själv har vi köpt in safety hinder men skulle behöva fler. Jag är jättesugen på dom som är rosa & lila. Nu har vi bara röda,gröna,blåa,gula bommar & en vit grind & en blå/gul grind samt träbommar. Jag är riktigt sugen på att måla jag också!!! Kanske ska fixa till nya träbommar!

förresten.På en del tävlingar finns björkris bommar (eller vad det nu är). Dom ser ut att komma direkt från skogen.Gör dom det eller är dom köpta? I sånna fall kan man ju gå ut i skogen,såga till några fallna träd & olja in dom (?) & sen hoppa? Är det någon som har någon erfarenhet utav detta?

vi har helt naturliga björkbommar. Jag vet inte hur många år de hängt med nu men håller gör dom, och ruttnar inte :p

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 214
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 970
Senast: Mia_R
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 147
Senast: verser
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈