Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Hejsan alla på buke! Det är så här att min häst är väligt feg när det gäller hoppning. Han kan hoppa 70 utan problem men sen när det...
Svar
12
· Visningar
1 253
Senast: Jollypolly
·
R
Hoppning Nu är det ca två veckor kvar tills min debuthopptävling på min "nya" häst. Är medryttare på ett halvblodsto, och nu som sagt ska vi ut...
Svar
13
· Visningar
1 459
Senast: Sajo
·
Hoppning http://www.youtube.com/watch?v=dCYJQo50wfQ Idag hoppade jag banjo för första gången under hela sommaren och det gick ju som det...
2
Svar
31
· Visningar
2 623
Senast: banjo
·
L
Hoppning Hej! Jag har haft 3 ponnyn som jag träna medelsvår på men jag tävlade aldrig, men du har jag bestämt mig för att börja tävla med min...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: boccia
·
A
Hoppning Jag har kollat runt lite på olika trådar om hoputrustnig, och gång på gång dyker det upp människor som hoppar med lindor Jag undrar...
2
Svar
38
· Visningar
2 881
Senast: bollen__
·
M
Hoppning regional hoppning. lite dålig bild, men dom är med ljusljus grå skoning, sen är dom ljusbotten, men småsvarta-blåa rutor...
Svar
8
· Visningar
2 024
Senast: starcraft
·
J
Hoppning Hej ! Nån som har lite tips och ideer om hur man ska lägga upp unghästhoppning ? Hästen håller på att utbildas , kan inte så mkt med...
Svar
4
· Visningar
1 661
Senast: Jollypolly
·
Hoppning Hur många poäng behövs för att gå upp till msv b? Och hur mycket poäng får man per placering alt. felfri start?
Svar
2
· Visningar
891
Senast: enjes
·
J
Hoppning Hur mycket är en Stübben Rex värd? Jag har en som jag köpte för ca.5 år sedan, helt ny. Den användes av samma ponny under ca. 3 års...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: Arwyn
·
P
Hoppning hej. Hur gör ni när ni puttsar era ridstövlar och vad annvänder ni er av för produkter?
2
Svar
29
· Visningar
2 530
Senast: SilverStone
·
Hoppning Jag hoppar min häst på ett waterfordbett, han går rätt bra på det, men verkar inte riktigt helt tillfreds. Funderar då på vad jag ska ha...
Svar
11
· Visningar
1 803
Senast: flurrizen
·
Hoppning för 3 veckor sedan tog jag över en fd galoppör. 11 år gammal. jätte snäll och inte alls fullblodig om ni fattar mad jag menar. problemet...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
Senast: vicky417
·
Hoppning jag skulle vilja ha lite bra tips på hur man kan bli lite mer följsam över hindret, för tyvärr så tenderar jag att (tycker iaiiafall...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Speedway
·
L
Hoppning Jag har en valack som är startad medelsvår och tävlad och som jag ska tävla medelsvår på, men jag har aldrig tävlat:o är (18år), och jag...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: boccia
·
M
Hoppning Undrar om någon kan berätta vad som gäller på ett klubbmästerskap? Behöver ryttare och häst ha licens? Mätintyg? Och är det...
Svar
6
· Visningar
1 738
Senast: SilverStone
·
M
Hoppning Hejsan! Ja, nu är det så att jag har gått och blivit intresserad av hoppning, jag som älskar dressyr och uteritter. Men när man rider ut...
Svar
9
· Visningar
2 880
Senast: Raider_
·
Hoppning Visst är det väl så att unghästarna upp tom 6 års ålder skall göra 2 felfria rundor både på hinder och tid innan de tillåts sstarta avd A?
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Ramona
·
Hoppning Hej!:D Jag rider en häst som hoppar av lite för tidigt ibland. Då tänkte jag lägga en bom innan hindret, men nu undrar jag hur nära ska...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: Got2Be
·
S
Hoppning Som fälttävlansryttare funderar jag på om hoppryttarna tränar dressyr för dressyrtränare regelbundet. Händer ofta att jag kommer på en...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 574
Senast: Zedina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar