Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Hoppning jag har tänkt att börja hoppträna mitt varmblod från grunden snart (hon ska bara bli bra i ryggen) och undrar helt enkelt hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Sara87
·
Hoppning hej! nu vill jag ha massor av tips på bra och enkla hoppövningar, jag är så trött på att när jag ska hoppa ensam så sitter jag bara och...
Svar
11
· Visningar
1 810
Senast: caos
·
N
Hoppning Dagens idiotfråga:angel: tävlar alltid i kavaj, så jag har inte tänkt på saken speciellt...:o men..den har gått sönder, och jag...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: neferra
·
Hoppning Har en bates dressyr å köpte en hopp på öppet köp... röda järnet var alldeles för stort, så jag bytte till ett blått (som passar när...
2
Svar
36
· Visningar
2 410
Senast: cardior
·
Hoppning Har fått så många olika svar på den här frågan så jag tänkte att jag ställer den här, har inte tillgång till TR just nu. Hur är det...
Svar
11
· Visningar
1 961
M
Hoppning Visste inte vart jag skulle lägga tråden men den är hopprelaterad och jag visste inte vad jag skulle döpa den till. Det är inte heller...
Svar
10
· Visningar
1 309
Senast: Cheran
·
F
Hoppning Funderar på att skaffa en begagnad stubben sadel, hoppsadel. Men passar dom till ryttare som har långa ben? eller ska man sattsa på...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: fean
·
Hoppning Någon som vet vilka hästar de passar på? Raka osv.
Svar
6
· Visningar
846
Senast: Centaur
·
M
Hoppning Jag ska köpa nya fram o bakskydd som endast ska användas till tävling. Vill inte ha några läder skydd... Funderar på eskadron...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 094
Hoppning Ja nu ska jag äntligen våga mej ut på riktigt och tävla :D Känns superläskigt och superkul på samma gång..:bump: Min lilla tjejj är...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Aliche
·
B
Hoppning Hej jag har hoppat L.D och L.C med min C-ponny men vill börja med L.B. Det var en regional tävlig nu och jag undrar om det är svårare...
Svar
7
· Visningar
1 323
Senast: Zpeed
·
Hoppning Hon har alltid hoppat så glatt och bra, men på 3-årstestet slog hon i ett hinder och sen vägrade hon hoppa mer....nu har hon gått på...
Svar
4
· Visningar
1 540
Senast: ZOFUS
·
Hoppning Tjejen som rider min d-ponny rider en annan d-ponny i samma klass. Vi ska tävla i helgen och nu har de satt henne som startandes 5 och...
Svar
13
· Visningar
1 633
Senast: Modest
·
D
Hoppning Ja ni som tränar och tävlar era hästar och ogillar tjock päls, klipper hästarna och har dem på stall. När och hur tjocka stalltäcken...
2
Svar
23
· Visningar
2 442
Senast: starcraft
·
M
Hoppning Hej:) Jag har en ponny som är en new forest på 16 år, han är väldigt pig å framåt och bjuder vekligen i hoppning.. (kan vägra om han...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Sofie_B
·
S
Hoppning När man kollar på hästannonser från tex tyskland brukar det stå tex level 2, level 4 osv på hur högt den är tävlad. Är det någon som vet...
Svar
4
· Visningar
1 035
E
Hoppning Hej! nu är det så att jag undrar om det är tillåtet att ha pessoa bett på ponny (hopptävlingar). Jag har hört att det inte är det men...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
16 014
Senast: dotzie
·
B
Hoppning Nu så har jag fått mina sporremmar, men spelar det ngn roll om man har läder eller ''tyg'' när man ska sätta fast sporremmar mellan...
Svar
9
· Visningar
1 523
Senast: brosen
·
J
Hoppning HAr äntligen hittat en appalosa silver star som ska passa min häst. Dessutom ska den vara mot hopp enligt annonsen och tjejen. Dock...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Inka-90
·
Hoppning Jag har tänkt att ta grönt kort för att kunna hoppa runt nån liten klubbtävlig då och då. Då undrar jag vilket tävlingsreglemente jag...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka