Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hur rider ni era hästar på en hoppbana? Låter ni hästen gå i form mellan hindrena för att mot hindret låta hästen få "komma upp" med...
Svar
14
· Visningar
3 257
Senast: midnight surprise
·
F
Hoppning Hur gammal är hästen när den inte längre räknas som unghäst?:p hehe. Jag kan aldrig komma ihåg det..
Svar
7
· Visningar
946
Senast: trazel
·
F
Hoppning Någon som vet något om dom å vad kostar en frank bains hoppsadel?
Svar
1
· Visningar
843
Hoppning Dags att köpa nytt stalltäcke/tävlingstäcke. Är i valet och kvalet vilket jag ska köpa. Antingen ett från HL, med halvhals...vet...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: The_grinch
·
F
Hoppning Har en häst som är 21 år väldigt pigg, och gillar att hoppa Men ibland hoppar hon alldeles för tidigt så man hamnar långt framförsadeln...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: FJORDPOWER
·
M
  • Låst
Hoppning hej jag kan inte få riktigt bra kondikon på min häst? kan någon ge mej lite tips om detta? :) :):smirk:
Svar
2
· Visningar
985
Senast: LenaH
·
S
Hoppning Nån som vet om några hopptävlingar i sthlm, eller iaf i närheten mellan oktober-december. Helst bra ställen att debutera på, typ 0.90...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Sorbe
·
B
Hoppning vart har du köpt dina träbommar? för er som gjort bommar själva så är erat svar tyvärr inte intressant då detta hinder ska användas...
2
Svar
37
· Visningar
13 830
Senast: Idasagare
·
M
  • Låst
Hoppning :) hej jag kommer inte ihåg vilken höjd som är på lätt-D l ätt-C ätt-B och lätt -A! I kategorier a,b,c,d ponny och häst! kan du...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Mikaela_danilo_julia
·
A
Hoppning Vill höra både för- och nackdelar med sadeln i sig. Är nämligen på jakt efter att köpa en, och vill därför höra vad ni bukare tycker om den.
Svar
13
· Visningar
2 432
Senast: annah0j
·
Hoppning Jag vill först bara poängtera att jag tar ABSOLUT avstånd från all typ av doping av både djur och människor! Men det är en sak jag...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Långnos
·
W
Hoppning Vilket liniment använder ni efter träning? Om ni vill ha det i förebyggande, vilket är det då? varm eller kallt?
Svar
13
· Visningar
2 776
Senast: Långnos
·
W
Hoppning Sätt in två bilder på era hästar en vardags bild när du rider och en tvälingsbild. Kul och jämföra!:d
2 3
Svar
46
· Visningar
10 507
Senast: Emsan
·
D
Hoppning Nu behöver jag hjälp tjejer! Ska skicka efter en förbygel från GG, nämligen den här...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: DreamOn
·
N
Hoppning Hej! Jag ska köpa en hopphäst nu gärna ett sto som ska gå medelsvår hoppningen men jag har letat och letat men hittar ingen som...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: millizen
·
F
Hoppning Vart kan man köpa dom? Och vad är det för skillnad på den som är rundsydd och den som är vadderad? Vad tycker ni om dem?
2
Svar
30
· Visningar
4 071
Senast: Elektron
·
L
Hoppning Vad använder ni för märken? *Sadel *Träns *Täcken *Benskydd osv... :D
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Dalidah
·
L
Hoppning Hejsan! Vet någon om Flipper d'Elle finns/kommer finnas för importsperma? Någon hemsida till förslag? Kanske är det någon som har...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Ancor
·
A
Hoppning Har ni sett den ? :eek: Vad tycker ni om den? Är den inte grymt ful , eller? Hoppades på någon i stil med den förra, för den är...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 951
Senast: Skorpan
·
F
Hoppning hej alla hoppare... ja behöver verkligen hjälp ja har en ponny som har gått msv b i hoppning för många år sen, men han kan...
2
Svar
33
· Visningar
3 047
Senast: Jollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist