Nyaste JW hjälmen

Sv: Nyaste JW hjälmen

såå himla ful är den väl inte!
skulle lätt kunna ha en sån, fast den finns ju finare! ;)

De som är sponsrade av JW Int Ltd rider med JW Hat I, men de flesta kommer gå över till JW Hat III vilket är denna.

Den ser faktiskt bättre ut i real life, men den är fortfarande ful:D

Tycker den förra, den som han rider själv med, är snyggare! nån som har nån aning om var( gärna nära sthlm) man kan prova/köpa den eller måste man beställa från intrenet?

Äh det är inte synd om dem, de får ju betalt. Om jag fick betalt skulle jag kunna rida med en hink på huvudet ;)

Tycker den förra, den som han rider själv med, är snyggare! nån som har nån aning om var( gärna nära sthlm) man kan prova/köpa den eller måste man beställa från intrenet?

Antar att du menar den med ljusbruna läderband? Den finns iaf på Horze i Upplands Väsby, Hästgallerian på Ryttis, Häst & Hundhuset på Kungsgatan, finns säkerligen på massa fler ställen. Är du smart och vill betala en betydligt mindre summa för exakt samma hjälm så provar du ut hjälmen i nån butik och beställer sen från internet, t. ex. från ridsportshopen.com där den ligger på 2300-2400. :)

Okej tack, såg att Lyckås har den me =)
okej, men om man kollar på hans hemsida, eller den hemsidan där dom säljer han saker och räknar att pundet är ca 13 kr så kostar den 1900 kr och frakten kan väll inte kosta såååå mkt? så man borde tjäna på att beställa den från england =)

Okej tack, såg att Lyckås har den me =)
okej, men om man kollar på hans hemsida, eller den hemsidan där dom säljer han saker och räknar att pundet är ca 13 kr så kostar den 1900 kr och frakten kan väll inte kosta såååå mkt? så man borde tjäna på att beställa den från england =)

jag hittade en sida där JW kostade 18-1900... fri frakt i UK... mailade å frågade vad det skulle kosta till sverige... 50£ hick...
då kan man lika gärna beställa fr sidor i swe där de kostar 2500...

aaah? det är ju 650 spänn, nej då köper jag hellre i en affär då man dessutom kan byta om man vill =)

jag tyckte inte den var så gräslig, rätt cool endå ;P snart kmr nog många ändra sin åsikt, alla sa säkert likadant om speed air först oxå ;)

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 490
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 189
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 349
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar