cwd brösta.

Sv: cwd brösta.

På bilderna har jag inte smörjt den eftersom jag provade den för att se så den passade.

Jag tänkte ta den mörka först men de sa att den blir nästan svart när man smörjer den så derför tog jag den ljusa

okej vad bra. blev lite nervös. men är den mörkare nu eller?

vilken bamsehäst! :eek: men snygg! jättefin utrustning också..

Varför bor inte jag i Skåne??? :mad::D
Har du ingen bild på schabraket? Har nästan övertalat mamma att köpa ett vitt RG o ha som tävlingsschabrak till nya pållen, han är tråkbrun, (inte fint mörk brun som mina andra som passar i alla färger...) o är snyggast i vitt, o jag har ju inga vita schabrak :D

Haha. Vet inte om H*n som numera bor uppe i Strömholm oxå skall rea ut de..

ja, de är så snygga! Jasså, har du ny polle? vad är det för något ? jag är alltid lika nyfiken :angel:

Här är en länk till bilden:http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_17/13800000-13809999/640x480/13803314.jpg?0

Ja du, det är en 6 åring efter Indoctro, ganska så tunn o kantig än så länge.... har haft honom i snart 3 veckor o har nu insett att det var ett lite större projekt än jag väntat mig... :D Men vilken galopp :love: Jag tror att han kommer att bli riktigt fin med lite mer arbete!

nej ärligt talat så kan inte jag det heller. men det jag sett av den så är den snyggare. :D för denna är inte fodrad.

Jag kan inte se att det de kallar rundsydd brösta är rundsydd nånstans?

Det är inte rundsytt utan upphöjt eller vad man ska säga. Inte helt platt utan halvrunt på ena sidan och platt på baksidan sas.

Ok jag tror jag förstår. På hemsidan står det "rundsydd" på en del grejer som definitivt inte är det, hade jag beställt och förväntat mig rundsytt (och betalat dyrt) och fått det där hade jag blivit besviken även om de är väldigt fina ändå.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 936
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 023
Senast: fio
·
Övr. Katt Häromkvällen glömde jag kattmaten på köksbänken. Ett öppnat tetrapack inlindat i en brödpåse. Mitt i natten vaknade jag av att Buster...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: fejt
·
Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 905
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar