L
Lovande
Sv: Hinderbommar?
Ohh okej, tack så mkt för hjälpen
Ohh okej, tack så mkt för hjälpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jo det har jag ju givetvis förklarat i butikerna och på telefon med dom jag pratat med,, men ingen har haft stavar eller bommar med större diameter än 4-5 cm.. annars har det varit byggtimmer som är platt på 2 sidor och rundat på de andra två, som dessutom bara är 245 cm långa.. :/Fast du kan nog inte fråga direkt efter "hinderbommar" på bygghandeln. Du får nog fråga efter vilka längder/diametrar på tryckimpregnerat dom har. Det brukar finnas det som stämmer överens.
Titta annars i hindertråden som handlar om att bygga egna hinder. Där har någon handlat tryckta rundstolpar på en bygghandel.
ja, nu när jag tittar närmare så har dom ju faktiskt träbommar jag måste ha missat det tidigare.. och dom var ju billiga också..Lugna och fina nu! Du ser vems inlägg du svarat på uppe till höger i ditt eget inlägg.
>BeastieBabe: När vi köpte träbommar till klubben för många år sedan var faktiskt Safety Systems billigast ink frakt, så ring dem och fråga. Vi köpte också rena träbommar och blev riktigt nöjda. De var väldigt raka och väldigt lätta (dvs väl torkade), när vi köpt från andra ställen har vi fått bananbommar vid vissa tillfällen.
om vi ska åka ner å köpa bommar, ska ni ha några ut till stallet där du står? kan ju vara smart att man kör ner dit en gång om fler ska ha bommarvassego.. hoppas du blev lite klokare iaf.. ja e inte bäst att förklara direkt...:smirk:
nej, vad är det som har hänt då?inga bommar för min del iaf.. har ingen häst som kan hoppa.. letar ny... lite smått iaf...
så vi ska alltså skippa de billigaste bommarna och köpa dyrare för att vi ska kunna betala bensin för att hämta dom själv? och dessutom behöva såga av dem när vi väl fått dem?Jag har byggt en komplett hinderpark till oss och så jädra mycket besvärligare kan jag inte tänka mig att det är att få tag på material i Gävle.
Beställ på billigaste stället, låna en transport och hämta med. Är bommarna för långa så såga av dem.