Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har problem med att hitta en remontgrimma med tillräckligt kort nosrem, ringarna hämnar vid bettet. Måste ju finnas fler islänningar...
Svar
5
· Visningar
1 525
Senast: Elina8
·
Hoppning Så här års är det verligen tävlingstorka i Uppland/Stockholm. Har för mig att jag ibland ser Åländska ekipage på tävlingar i Roslagen...
Svar
0
· Visningar
1 555
Senast: mamman
·
Islandshäst Hej! Ni som också har islandshäst med excem/klåda i man och svans, får jag be om råd? Min islänning har nu i år börjat klia sig...
Svar
12
· Visningar
4 027
Senast: kryddelydd
·
Western Nån som har avkomma efter Sierra Scheme? Bara nyfiken på vad han lämnat... Jag har ett 4-årigt sto efter honom som är trygg, social...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Estjerna
·
Hoppning Holla! Jag har endast tävlat 3gånger och då inom klubben. Så min fråga är, hur går det till på rn tävling utanför klubben. Visa gärna...
Svar
5
· Visningar
2 329
Senast: swe
·
Western Står i valet & kvalet ifall jag ska börja rida western i höst istället för engelskt som jag har tagit lite ridlektioner i nu på...
Svar
5
· Visningar
2 119
Senast: Thornbird
·
Islandshäst Kan man någonstans söka på islandshästar och se vem som äger den? Som man kan göra med trav och gallophästar?
Svar
4
· Visningar
5 346
Senast: Korven
·
Islandshäst Har ni köpt en exemhäst? Har det påverkat priset? Ungefär hur mycket? Eller har er häst fått exem efter köpet? Finns ett trvligt 12...
Svar
9
· Visningar
2 331
Övr. Grenar Jag undrar hur ni gör när ni skrittar fram i galoppsadel? Rider ni med eller utan fötterna i stigbyglarna? För jag har hört både att man...
Svar
12
· Visningar
6 850
Senast: MalanMjöl
·
Islandshäst om ni inte hade köpt en med exem, hade ni då köpt en lite udda islänning.. valacken i fråga är 9 år, har väl ok trav och galopp, men...
Svar
12
· Visningar
1 890
Senast: videnlis
·
Western Har varit och tittat på ett korsningssto som det lutar mot att jag kommer köpa :D Men tänkt kolla om det går att luska ut lite stam på...
Svar
5
· Visningar
2 478
Islandshäst Tänkte köpa ett eksemtäcke å ha i reserv till min häst då jag måste tvätta det han har nu. Men vilket är bra? Har ett Boett nu men vill...
Svar
10
· Visningar
2 619
Körning Hej! Jag ska titta på en ponny åt en vän som ska köpa sig en körponny. Jag inser att jag inte är helt 100% haj på körningsdelen i...
Svar
13
· Visningar
1 813
Senast: hermulen
·
Övr. Grenar Har plötsligt fått för mig att det inte är slätloppsjockey jag vill bli. Hinderlopp verkar mycket mer spännande. Så jag undrar hur...
Svar
8
· Visningar
6 567
Senast: Bowman
·
Islandshäst får man det?? byta namn på en häst som redan är registrerad som tex höfdi?
Svar
5
· Visningar
2 235
Senast: Merope
·
Western Funderar lite över om det finns några hingstar som står på semin. Frågan kom upp på jobbet (jobbar på seminstation;)) där man undrade...
Svar
4
· Visningar
1 714
Senast: wrangler
·
K
Körning Mig veterligt finns det ingen körtränare här i krokarna (Gävleborg, kust, norrhälsinge)- sökning på tränarportalen gav heller inget...
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: Klockmalvan
·
Islandshäst Jag antar/hoppas att iallafall några av er har en hopp eller allroundsadel hängande, som ni kanske använder ibland? :) Vilka märken på...
Svar
5
· Visningar
4 189
Western Jag äger en sadel som heter Premier Mapel Reiner. På flärpen som man sätter tiestrappen i, står det 9240. Jag har sökt information på...
Svar
1
· Visningar
1 604
Senast: Tussemaja
·
  • Låst
Dressyr Hmm nu är jag på obekanta marker, posta tråd på dressyr har nog aldrig hänt innan. Men en tanke som jag funderat på sedan det blev...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
21 548
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar