Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr * Visste inte om jag skulle lägga den under dressyr - utrustning eller dressyr - gnägg, moderatorn får gärna flytta * Om ni skulle ha...
2
Svar
36
· Visningar
6 894
Senast: Hellas
·
Dressyr Är det någon här inne som vet något om denna modell på Prestige? Dressyrsadel. Vad passar den för ryggar, finns det plats för manke...
Svar
12
· Visningar
2 996
Dressyr Hej alla! har inte varit aktiv här på säker 7-8 år nu, men har hamnat i en situation som jag behöver hjälp, tips och peppning och kom...
2
Svar
35
· Visningar
5 845
Islandshäst Jag har blivit med islandshäst för någon månad sedan, problemet är att jag inte har nån sadel som funkar riktigt. Jag fick Börjes...
Svar
1
· Visningar
1 628
Senast: Boj
·
T
Dressyr Vad rider ni på för bett när ni tränar hemma?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 470
Senast: Deimion
·
Övr. Grenar Hej Det var auktion på rixhästarna på Jägers i söndags. I samband med det auktionerades ett antal andra hästar ut. Vet någon hur det...
Svar
3
· Visningar
3 000
Senast: sona
·
Dressyr Vad är egentligen den nivåmässiga skillnaden mellan LC och LB? Jag har hört jätteolika om det där... Vissa säger att skillnaden är...
Svar
6
· Visningar
3 233
Senast: Minstral
·
Islandshäst Min medryttarhäst är en Islandshäst och han passar alltid. Han passar både i skritten och traven. Jag vet inte riktigt hur jag ska få...
Svar
8
· Visningar
1 894
Senast: kryddelydd
·
Distans Får en häst på 4 år vara med på PP? Att de inte får gå CR innan de är 5 och tävlingsklasser innan 6 har jag koll på, men vad gäller vid...
Svar
17
· Visningar
3 339
Senast: limona
·
Dressyr På söndag ska jag och min pålla debutera i LC:1 tillsammans, på klubbnivå. A piece of cake för henne, som tävlade på LA-nivå och...
2
Svar
23
· Visningar
6 369
Islandshäst Sitter och försöker räkna lite på vad en häst kan tänkas kosta oss i mån. Så tänkte kolla lite med er hur mycket ni lägger ut varje...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
26 381
Dressyr Hej! Jag undrar om det här med klasserna (tror jag det heter) T.ex. Lätt a, lätt b osv. 1. Finns det bara "lätt" eller finns svår...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Magiana
·
Distans Hej alla Distansryttare! Jag håller inte själv på med distans, men med körning. Men jag tänker utanför boxen och vänder mig till er...
Svar
4
· Visningar
3 713
Senast: Trissa
·
Övr. Grenar Vart ska vi syssla med våran underbara sport om några år? Just nu känns det som att dom försöker döda galoppsporten i Sverige helt...
Svar
18
· Visningar
4 586
Islandshäst Ja, som rubriken lyder... Har funderat på detta med hästar. Finns det ingen annan hästras än just islandshästar på Island? T ex...
2
Svar
36
· Visningar
5 805
Senast: VLMF
·
Islandshäst Hej! Jag undrar vad SSM är för tävling?
Svar
2
· Visningar
1 510
Senast: Rolle
·
Islandshäst Min isis har fått en skada i djupa böjsenan höger bak. Vid UL kunde veterinären konstatera att hon har fått denna skadan av att fastna...
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: Michis
·
Körning Har en ponny som jag endast kör eller som möjligtvis följer med i skogen som handhäst. Medryttaren växte ur henne för nåt år sen och då...
Svar
13
· Visningar
2 845
Senast: sthu
·
Dressyr Jag har ett par Cavallo Piaffe Plus. Dessa är måttbeställda och jag har haft dem i 6 år eller så. Jag var tjockare när jag måttade dem...
2 3
Svar
51
· Visningar
13 672
Hoppning Är det någon här som har erfrenhet av att sätta igång en äldre häst igen efter många års uppehåll??? Jag har ganska nyligen köpt en...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
21 982
Senast: token
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar