Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hej alla kunniga distans ryttare. Vad jag förstått krävs det noggrann och långsiktig träning när man tävlar distans och jag skulle vara...
Svar
12
· Visningar
3 547
Senast: Majorn
·
Western Hej! :D Jag fick från ingenstans idén att jag ville prova på western med min arabvalack (som annars tävlat galopp, fälttävlan, hoppning...
Svar
3
· Visningar
2 436
Senast: sthu
·
Islandshäst Islänningen här hemma (inte jag som äger) har en otroligt tjock björpäls som aldrig torkar. Nu är det fullt med små flagor i pälsen. Som...
2
Svar
21
· Visningar
4 637
Senast: Majorn
·
Körning Ja in med bilder på era egentillverkade svänglar=) Vill ha tips och bilder för tänkte tillverka en jag med=) Eller jag å jag...
Svar
8
· Visningar
4 861
Senast: -Catherine-
·
Distans Hej! Testar att ställa frågan här inne då sadeln i fråga marknadsförs som perfekt för distansritt... Någon här som har...
Svar
4
· Visningar
2 954
Senast: Jen84
·
Körning Jag har en femårig fjordvalack som jag nu ägt i ett år. När han kom till mig var han osäker i tömkörningen och blev stressad av att jag...
Svar
11
· Visningar
2 920
Senast: skuggi
·
Western Jag har kommit över en sadel som jag ev ska köpa. Den är dock i behov av lite reparationer och jag vill ju veta om den är värd det. Det...
Svar
6
· Visningar
2 716
Senast: Noteca
·
Körning Någon som har tillverkat en egen sladd så man kan sladda banan? Vad använde ni er av och vad är viktigt att tänka på? Fabian har fått...
Svar
5
· Visningar
3 251
Senast: Niela
·
Hoppning Jag har varit iväg i helgen och hoppat stilhoppning. Med mig hem fick jag ett protokoll som ENDAST innehöll sifferbetygen, inget annat...
Svar
6
· Visningar
2 561
Senast: Magnum
·
Western Ärvde en begagnad westernsadel till min häst,eftersom han har sadeltvång så visste jag inte om det skulle funka öht,men han var väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
6 572
Dressyr Jag planerar att beställa ett rundsytt kandar till min häst, men har en del bekymmer för hur jag ska lösa det utan att det passerar...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 470
Senast: Deimion
·
Hoppning Hej Imorgon står jag inför "problemet" att åka själv på tävling, dvs att jag inte har någon med mig som kan hjälpa mig på...
Svar
5
· Visningar
2 647
Senast: Rugge
·
  • Låst
Dressyr Då kör vi igång en ny snackistråd=)
103 104 105
Svar
2 083
· Visningar
220 336
Senast: Tulip
·
Hoppning Hej! Jag har en häst som nästan alltid river rättuppstående, Varför gör han det? Vad ska jag göra? vad ska jag träna på? hoppar...
Svar
3
· Visningar
2 304
Senast: Bison
·
Svar
7
· Visningar
2 280
Senast: Liten
·
Islandshäst Finns det inga nya bomlösa sadlar UTAN fast koppjärn??
Svar
10
· Visningar
1 551
Hoppning Hej! Har en liten fråga här:D jag har ett fullblod/oldenburgare på 2 och ett halvt. Han är mitt i en växtperiod (han växte ca 1.5 cm på...
Svar
17
· Visningar
3 149
Senast: Tingeling
·
Tävling Jag har haft ett tävlingsuppehåll på lite drygt sex år, egentligen ända sen jag slutade rida ponny. Min sista säsong var 2007, och jag...
Svar
1
· Visningar
1 934
Senast: cewe
·
Dressyr Är det någon som vet var man kan få tag i en extra bred nosgrimma i svart med mässingspännen? Svart eller vitt foder spelar ingen roll!
Svar
13
· Visningar
2 053
Senast: malllle
·
Islandshäst Jag köpte i somras ett sto på 8 år som går med föl. Hon hade även föl förra året. Hon är inte mkt riden under denna tid med fölen, bara...
Svar
2
· Visningar
1 444
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama