Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Hoppning Jag tror att de flesta vet vilka skydd jag menar? Har sett väldigt många som rider och tävlar i dessa skydd och blev helt paff här om...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 409
Senast: jjjANE
·
Hoppning Släng in bilder på hur ni och hästen ser ut när ni tävlar! :D:bump:
2
Svar
31
· Visningar
3 848
Senast: pink_angel
·
Hoppning Det finns en sådan här tråd om Aerline H och jag tänkte att vi kunde ha en sådan tråd om Cardento med. Så ni som har en Cardento...
2
Svar
22
· Visningar
3 697
Senast: M-oaa
·
Hoppning Hej alla hoppgalna! Jag har ett sto, sju år gammalt som rids i western. Det senaste när tösen min har gått i skogen försöker hon ta...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Martenix
·
M
Hoppning Jag ska köpa en ny kavaj och undrar hur Jacsons kavajer är? Figursydd? Hur är storlekarna? Hade främst tänkt den med stretch.
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: SNDK
·
A
Hoppning vad sjutton, vad menas med det? och hur får man tag i en sådan? finns i vissa propositioner: "anmälan skickas på godkänd blankett"...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Vid löshoppning så tappar hästen frambenen, så dom blir hängande, även lite vid hoppning uppsutten. Finns det något man kan göra åt...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: flashlight
·
C
Hoppning Jag har en liten fråga! Hur kvalar man till 7-årschampionatet i Falsterbo? Och vilken höjd går det i? Tacksam för snabbt svar, puuss!
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Copper
·
C
Hoppning Hej! Jag undrar om ni kan hjälpa mej att göra en "Tävlingslista" Där all utrustning står som ska med på hopptävling. (from. Lokal)...
2
Svar
29
· Visningar
1 816
Senast: Sandra94
·
Hoppning Jag har hittat en fin häst som har väldigt tight mellan bakbenen så han svajar lite o ser vingligt ut när han går, detta kändes inte...
Svar
12
· Visningar
2 210
Senast: Docka
·
J
Hoppning Vad krävs för att få starta en Pay and jump, licens o.s.v??
Svar
5
· Visningar
1 678
Senast: Chrissie78
·
Hoppning Hittar inte i den nålade tråden av bedömningar det jag söker. Satt och kollade proppar och hittade en klass som skulle ridas i...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: shady
·
T
Hoppning Undrar var det finns fina schabrak och luvor under 500:- gärna matchande.:)
Svar
16
· Visningar
3 293
Senast: quint
·
Hoppning Måste blivit dum i huvudet men jag hittar inte sidan för inloggning på equipe... Har flera anmälningar som ligger där o måste sätta in...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: token
·
I
Hoppning Om jag har en häst som hoppar med fin både fram och bakbensteknik men inte använder ryggen så bra - går det på något sätt att träna upp...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: ANIRROZ
·
I
Hoppning Vad för material krävs när man ska bygga en bank? Vad kostar det? Vad ska man tänka på vid bygget?
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: INVISIBLE
·
F
Hoppning Hur går det till? Står man i kö innan eller? Berätta allt! Ska tävla regionalt första gången nästa helg :bump:
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Paulsan
·
S
Hoppning gör en tråd om det här nu, finns säkert redan någon långt där bak, men tänkte att det kan va kul att veta, vad "står skrivet" på er...
2
Svar
22
· Visningar
7 370
Senast: FadeAway
·
G
Hoppning Har läst igenom en del proppar nyligen och det står ofta att klassen rids i två faser. Och sen kostar det exempelvis "130+0/80+0", vad...
Svar
7
· Visningar
1 870
Senast: NeaN
·
J
Hoppning Måste hästen ha stam för att tävla på t.ex elit nivå? Är det vanligt med hästar som ömmar på grus barfota? Kommer hästen få kanske...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Paulsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka