Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag behöver avanmäla mig till en tävling och gör man det 5 dagar innan tävlingen så slipper man ju betala. Den tävlingen som jag skulle...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: map
·
I
Hoppning Är det någon som har koll på vad man får för poäng på hästtävlingar när man blir placerad? Regional och Nationell?
Svar
2
· Visningar
736
Senast: iiidaa
·
H
Hoppning Hejsan! Jag har sett att det är många som kvalar sina unghästar till breeders i hoppning. Är inte speciellt insatt i det hela och vill...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: HittaFiiisk
·
D
Hoppning Själv har jag en Prestige - Meredith till min D-ponny, den är bara bäst:love: Vilken har ni?
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 451
H
Hoppning Jag letar efter en unghäst och tanken är att den ska gå högre klasser i hoppning i framtiden men jag har aldrig gillat hästar över 170cm...
Svar
13
· Visningar
2 014
Senast: chaarliaejh
·
P
Hoppning Jag vet inte vad jag ska tro, vad tror ni?? Har vi någon chans i OS? Är ryttarna tillräckligt förberedda?? ;)
2
Svar
23
· Visningar
2 084
Senast: rubytoo
·
M
Hoppning Min häst är utlånad till en ridskola där både vuxna och barn vill kunna tävla henne. RF har semesterstängt så jag kan inte ringa dit och...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Snuffsan
·
E
Hoppning Min polle är grymt het vid hoppning, hon blir helt förbytt när hon ser ett hinder. I dressyren är hon jätte känslig i munnen, går i bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 587
Senast: Emmaaa
·
A
Hoppning Köpte min första häst för två månader sen , och i höst så ska jag börja tävla henne. Men vilken höjd ska man börja på? Jag har bara...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Jollypolly
·
Hoppning Moderator får flytta om det ligger fel.;) Rider just nu min mammas häst, då min står på vila, och har smått börjat att hoppa med henne...
Svar
15
· Visningar
1 205
Hoppning Då jag inte kan ladda ner tr på denna data undrar jag om någon orkar svara på min fråga Jag har fått för mig att man får tävla i...
Svar
3
· Visningar
790
Hoppning Ojoj, man glömmer en del när man inte hoppar så ofta;) Hur långa avstånd ska det vara nu igen mellan cavaletti & i en kombination...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: rubytoo
·
L
Hoppning Någon som vet var jag kan hitta tävlingsresultat på en ponny som kommer från Danmark? Tacksam för svar! :banana:
Svar
4
· Visningar
17 714
Senast: Lemone
·
H
Hoppning Säkerhetsväst f.r.o.m 2009 Stämmer det att det kommer bli lag på stor häst att även där ha säkerhetsväst som det är på ponny vid...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 659
Senast: Jollypolly
·
Hoppning Undrar om någon kan ge mig lite tips? Det är när det blir brantare språngkurvor som jag har problem att följa med hästen på ett bra...
Svar
16
· Visningar
1 800
Senast: Asa_S
·
Hoppning Hej! Nu vill jag veta alla era smarta lösningar till sadelskåpen(mobila) man har på tävling/träning.
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Paulsan
·
E
Hoppning vad ska man tänka på när man hoppar en pullmangrav? är det hinder i nerförbacken eller uppförbacken? vilket tempo ska man ha? :banana:
Svar
4
· Visningar
1 996
Senast: Xenon
·
Hoppning Jag är ingen hoppryttare, men har ett flertal tillfällen den senaste tiden stött på fenomenet teknikskydd, och börjar bli nyfiken på hur...
Svar
1
· Visningar
1 342
Senast: Xenon
·
B
Hoppning Ska man stå upp eller sitta ner imellan hindrena när man hoppar?? Två av ridlärarna jag har ridit för har sagt att man ska stå upp och...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Raider_
·
A
Hoppning Jag har alltid ridigt med Kavaj + vita ridbyxor. Nu klippte min lillbrossa sönder både kavaj och mina ridbyxor :cry::cry: Jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka