Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning hur får man tag på gamla tävlingsresultat på sin ponny om man inte hittar något på ridsportförbundets hemsida? min poony har...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: starcraft
·
Hoppning Hej. Jag undrar vad liksom lokal och regional tävling står för? Jag vet ju att det är högre klasser på regional. Hoppas ni fattar vad...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Becca
·
Hoppning Någon som vet vart man kan hitta martingal med platta som inte kostar över 600kr? :p Ser nästan aldrig sånna ute i butiker..
2
Svar
20
· Visningar
3 005
Senast: Elektron
·
T
Hoppning Om man vill hjälpa en häst att förbättra sin hoppteknik hur gör man enklast?? Ska vi fortsätta träna som vanligt eller ska vi lägga in...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: Shettiz
·
G
Hoppning Har tittat på en del ponnyhopptävlingar på sistone, och blir lika förvånad varje gång - vägvalen är hos väldigt många extremt dåliga...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: map
·
Hoppning Vad tycker ni om Nathe betten? Tänkte köpa antingen deras pelham http://www.reitshop24.de/D/NATHE_Pelham__12_5_cm_W174312.html eller...
Svar
5
· Visningar
4 621
Senast: Josefhine
·
Hoppning Undrar vad man ska göra om man ser någon rida fram en halt häst som uppenberligen ska starta i klassen?? Var på en lokal tävlig för...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: WildWilma
·
H
Hoppning Hejhej! Vill se era hjälmar berätta priser och märken o.s.v! En snabb fråga bara! Den hjälmen Malin bayard hade för ett tag sen, ja...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 999
Senast: Royal_724
·
M
Hoppning Hej! Hur högt är allsvenskan division II för D-ponny? Kan en 4-årig D-ponny vara med och tävla i laget? Tacksam för snabbt svar!
Svar
10
· Visningar
1 034
Senast: SweetBriar
·
Hoppning I våras hoppade jag med äldsta hästen i stallet och han totalvägrade på vattenmattan! Han har hängt med så pass länge att han definitivt...
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: ZOFUS
·
K
Hoppning Får man tävla i bara skjortan? (långärmad) om inte, vad bör man ha på sig? Med tanke på att det är ganska varmt. Tävlar inte mkt...
2
Svar
23
· Visningar
2 104
Senast: SweetBriar
·
B
Hoppning jag ska köpa en brösta lr en förbygel, vad tkr ni e snyggast? Lr jag går inte på vad alla andra har men ändå?:)
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: IterBis
·
M
Hoppning Jag hoppar mycket med min D-ponny! Men då blir det oftast rättuppstående, oxer, trippelbarr, kryss, solfjäder och tunnor.. Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: indy1234
·
Hoppning Kommer ni ihåg dem? De var jättepopulära för några år sedan... Jag har letat och frågat efter ett, men alla skakar på huvudet och...
Svar
15
· Visningar
1 435
Senast: Ek3n
·
Hoppning Blev lite paff när jag var och kollade på en träningstävling där det var ett gäng väldigt fina hästar som skulle tävlas av "beridar...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 350
Senast: Celoty
·
S
Hoppning Har en fjording, 6år som kan bli lite stark i hoppning och uteritter. Rider henne på tredelat eggbett. Har ridit henne oxå på pessoa och...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: ZOFUS
·
M
Hoppning Har börjat spåna på nya hinder vi ska ha i stallet. Vi ska ha många olika och roliga hinder. Men har några här tips om hur infångare...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: Kaki
·
Hoppning Funderar lite hur det kommer sig att man ser det mer och mer alltså att folk rider med två nosgrimmor på sina hästar en engelsk...
Svar
15
· Visningar
1 613
Senast: glasss
·
S
Hoppning Snabb fråga bara, hur länge får man tävla en ponny i avd b? :)
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Saagaa
·
M
Hoppning Jag ska tävla KM i hoppning i höst med min D-ponny! Men jag är osäker på hur högt det blir då. Någon som vet? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 411
Senast: Emmaaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka