Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Nu har jag helt tappat bort mig, hur ser de här med avdelningar ut ? A och B som kommer upp när man ska anmäla sig ? jag har för mig att...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: MissOnly
·
B
Hoppning Någon som vet vad hon har för märke på sin kavaj? Länk: http://www.youtube.com/watch?v=oHfN5qoDM1M Jag funderar på om det skulle...
Svar
10
· Visningar
3 259
Senast: Equiline
·
Hoppning Jag har funderat över att testa något annat bett att ha i hoppningen då min häst ibland blir lite väl glad och också gärna hög i nacken...
2
Svar
23
· Visningar
2 359
Senast: älgen
·
Hoppning Ca hur många tävlingar per år blir det för er, dels med avd A hästar och dels unghästar? Har en häst på foder, som jag har börjat...
Svar
11
· Visningar
1 312
Senast: EmeliieA
·
D
Hoppning Hej! någon som vet hur länge man får tävla med c-ponny? (ålder alltså) Har en islandshäst som jag skulle vilja ställa upp i lättare...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Camisado
·
I
Hoppning En tränare sa till mig att jag skulle göra såhär när jag hoppar: Komma i ett friskt tempo mot hindret och sedan några språng före...
2
Svar
31
· Visningar
3 170
Senast: Furina
·
Hoppning Här tänkte jag sparka igång en intressant diskussion, ska även vara till hjälp till mitt projektarbete som handlar om hästens...
Svar
19
· Visningar
4 698
·
Hoppning Får man ha det på tävling (stor häst)? I TR står det "endast martingal med löpande ringar" men det är ju frågan om hur man ser på den...
Svar
12
· Visningar
2 722
·
S
Hoppning Undrar vad ni tycker att hästen är värd. Valack, 12 år, 165, mkt fin stam. Mest gått nationell och elit. Startad en gång 145 förra...
Svar
10
· Visningar
2 016
·
Hoppning önskar tips på en ny gjord med magplatta.. Helst en som inte ruinerar mig fullständigt, men viktigast är att den är bra!
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Katleen
·
F
Hoppning Vad för sporrar får man ha på ponnytävlingar i hoppning? Är det bara 15mm som gäller? Måste dom vara "rundade" (alltså som en kula typ.)? =)
Svar
4
· Visningar
886
·
Hoppning Kan man tävla hästen på regionalt utan att man fått hem licens brickan än men har kvitto på att licensen är betald? Med ryttarlicens...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Izabel
·
H
Hoppning Får man tävla ponny utan nosgrimma med ett 3-delat bett på hopptävling:confused:
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Halali_95
·
Hoppning Tävlade i helgen och kom till omhoppning i en 110klass igår. Men ser idag i resultatet att jag fick 10 fel :confused: As far as i know...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Lovve
·
M
Hoppning På söndag ska medryttaren på sin första tävling med Pontus, en clearroundbana som jag skulle tro är klubbtävling eftersom grönt kort...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Splittan
·
S
Hoppning Hej! Jag är inte riktigt säker på hur det är med det här med att kvala upp en unghäst från avd a till avd B. Visst krävs det två...
Svar
4
· Visningar
2 776
Senast: gylle
·
L
Hoppning Det pratas ju en väldig massa om säkarthet, anläggningsskisser, osv. Men vad hjälper det när reglerna inte följs? Idag var jag på lokal...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Josefhine
·
E
Hoppning Jag ska köpa en förbygel till min ponny, så har jag hittat en bra på börjes men fattar inte storleken. När det står Fs, lr Ps vad är det...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Emmaaa
·
J
Hoppning sista anm dagen idag och det står bara att man ska skicka in sin anmälan till deras epost, men vart kan jag finna en korrekt anmälnings...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: starcraft
·
Hoppning Liten undran bara. På en 2 dagars tävling om man startar bägge dagarna behöver man besiktiga hästen varje dag eller ska man bara göra...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: pomelo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka