Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning I vilka klasser kvalar man in till 7-års championatet i Falsterbo? Är det 1.40 som gäller? Eller räcker det med 1.30? jag hittar inte...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: Sterling
·
Hoppning Får man tävla en ponny som inte är unghäst i CR klasser? För jag vet att man får det i avdB men får man det i t.ex. LD CR klass där det...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Sandra__Dee
·
A
Hoppning kan man tävla i dressyrsadle tycker det funkar ganska bra att träna i får bra stöd... det handlar bara om klubbtävlingr sånafall eller...
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: annaaa
·
Hoppning Är den godkänd för tävling för junior eller inte?
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Havregryn
·
Hoppning Pikeur har tagit fram en tävlings kavaj i soft shell material. :love: Någon som har/ska köpa den? Vart kan man få tag på den? Vad...
Svar
2
· Visningar
1 608
Senast: Baddy96
·
C
Hoppning Hej! HUR ska man kunna "få in en nos" i den världen? Jag rider 5 dagar i veckan på mina egna hästar, som jag haft i 8år. Nu ska jag...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 720
Senast: Carismagirl
·
D
Hoppning Undrar lite över detta, jag som är för gammal för att tävla ponny visst funkar det att tävla bland stora hästarna med min henne som är...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Eiram
·
  • Låst
Hoppning Jag undrar lite hur långt ni som har ungponnyer har kommit med dom som är tänkta att starta 5-års championatet nästa år, alltså 4-åriga...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: LenaH
·
P
Hoppning Ja hur kommer jag över alla hinder utan att vara livrädd? Det är så att jag som många andra är rädd för att hoppa. Men jag har råkat ut...
Svar
15
· Visningar
1 331
Senast: hendelpendel
·
B
Hoppning någon som har erfarenhet av den ? är den bra ? minns att jag hade en sån till ponnyn när jag var liten!
2
Svar
24
· Visningar
6 129
Senast: jojjsing
·
M
Hoppning Undrar lite om ni tror det är svårt att sälja en beg. sadel av "mkt populärt märke"?? Den är ca. 5 år men endast använd på 1 häst...
Svar
15
· Visningar
1 725
Hoppning Fram med den på bild! Eftersom det blir obligatoriskt så lär man väl införskaffa en.. MEn vad för någon? Vad har alla buke ryttare...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 902
Senast: Raider_
·
Hoppning Vet ni någon bra sida där man kan söka resultat från ponnytävlingar i Danmark eller Norge? Liknande den vi har i Sverige.
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Zondell
·
G
Hoppning Har läst TR III från pärm till pärm av en anledning, och har en fråga. (Det är ca 10 år sen jag tävlade aktivt, har inte hängt med i...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: gylle
·
D
Hoppning Är på jakt efter en hoppsadel eller allround i syntet (helst) 16,5 tum och bomvidd x-vid eller xx-vid och färgen ska vara brun. Kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 864
Hoppning ha lite frågot om t-märkta hästar och tävling ... vi är en liten klubb som ska ha lite små tävlingar .. få man ha med t-mäkta hästar...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: L8P8
·
Ä
Hoppning Hej! tack för alla super bra svar i min "Gobus Loke?" tråd! :bow: efter som de flesta av er tycker att den är hemsk och jag inte...
Svar
12
· Visningar
1 834
Senast: Equilina
·
J
Hoppning Undrar om någon har tips eller egna erfarenheter av hästar som blir tokiga på tävling :) Min ponny är oftast ganska lugn (inte slö) på...
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: Jollypolly
·
Hoppning Jag har en fundering, efter att ha bläddrat i TR och inte riktigt hittat det jag sökt. Jag har en ponny, som jag vet kommer bli...
2
Svar
20
· Visningar
1 949
Senast: Habina
·
I
Hoppning Är det en variant av oxer eller?:confused: Såg på några filmer på youtube där det var någonon från USA som hoppade en "swedish oxer"...
Svar
15
· Visningar
3 712
Senast: Kallebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18