I
Izabel
Sv: Säkerhets väst f.r.o.m 2009
måste nog var de dummaste jag hört.
fula i väst? hallå de är väl fan ingen som tänker på det förutom dom som ska vara så jävla snygga ha allt dyrt osv osv.. de är säkerheten som går först.
jag använder alltid väst vid tävling och de är inte fult. man tänker inte ens på det, iallfall inte jag,. och dom proffsen som inte använder väst har väl ''vuxit'' ur det, eller hur man ska säga..
men ja tycker det är löjligt när man säger så!
säkerheten först!!
hehe jo jag tycker det är mkt finare utan väst, men "ful ryttare" så tänker man ju inte, men det är ju FINARE utan väst, det är ju knappast fint med väst lixom hehe.. Och JO det är en väääldigt stor anledning, att folk tycker det är fult hehe Men det tror jag är olika på vilken nivå man är, typ hobbyryttare och lite lägre klasser bryr sig nog inte så mkt om hur man ser ut osv. Men på lite högre nivå så tror jag man bryr dig lite mer om hur det ser ut, även om det är lite fjöntigt hehe.. Men Roffe i väst? Malin i väst? Rodrigo i väst? njaaee skulle inte tro det och varför, jo för dom tycker det är fult! Det är ju lixom en anledning till att dom inte har det och jag har väldigt svårt att tro att det är frö att det är obekvämt, för så obekvämt är det inte att ha en "ingdams väst"(sån svart tunn). Så den största anledningen till att många inte har det är för att det ser fulare/klumpigare ut.
måste nog var de dummaste jag hört.
fula i väst? hallå de är väl fan ingen som tänker på det förutom dom som ska vara så jävla snygga ha allt dyrt osv osv.. de är säkerheten som går först.
jag använder alltid väst vid tävling och de är inte fult. man tänker inte ens på det, iallfall inte jag,. och dom proffsen som inte använder väst har väl ''vuxit'' ur det, eller hur man ska säga..
men ja tycker det är löjligt när man säger så!
säkerheten först!!