Pessoa lr pelhambett?

Sv: Pessoa lr pelhambett?

Fullblod i sig:eek: Det skulle tala för att du INTE behöver betsla upp skulle jag vilja säga. Om hästen är för "het" för att hoppa så träna mer lydnad och rid dressyr innan du börjar hoppa.

varför skulle jag inte kunna betsla upp bara för att hon har fullblod i sig? ;S Sen får du gärna läsa resten av alla inlägg så du kanske förstår vrf jag har problem med detta. Jag tränar dressyr/lydnad varje dag med henne. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver bettförslag till ena ponnyn. Jag rider oftast på hackamore, ibland babypelham, rakt i gummi. Hon är åt det heta hållet och...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Just nu har jag bettproblem, eller vem har inte det egentligen ? ;) I dressyren rider jag på ett vanligt tredelat som funkar bra...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka