Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Skall hoppa strax. Ngn som har ngt tips på hoppövningar? Rider på 100-110 nivå Snabba svar!
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Celine_88
·
L
Hoppning Ja, som rubriken lyder. VAd är Blåbärshoppning ?? Heh, hänger inte riktigt med i dom sorts hopptävlingarna xD :confused:
Svar
13
· Visningar
7 128
Senast: Beatrize
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar vilken längd man får ha på spöet när man tävlar i hoppning?
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Långnos
·
F
Hoppning Ja det är väl inte vanligt eller??
Svar
18
· Visningar
1 828
Senast: Beatrize
·
O
Hoppning Hej! Jag ska tävla min D-ponny som storhäst. Men nu har jag hört lite olika saker angående licenser och mätintyg. Min ponny är...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: s-sarahh
·
V
Hoppning Hejsan. Jag undrar hur högt LE, LD, LC, LB, LA för b-ponny, c-ponny och d-ponny och häst ? :):D:cool::laugh::banana::bump: Undrar pgr...
Svar
7
· Visningar
10 977
Senast: Vilya
·
J
Hoppning För ca ett halv år sen köpte jag en ponny (c) och nu tycker jag att jag har tränat honom tillräckligt för att börja tävla. Hur gör man...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Camisado
·
M
Hoppning Måste bara dubbelkolla; kraven på väst gäller väl bara upp till din artonde födelsedag? Jag fyllde arton iår, måste jag då tävla i väst...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: maskrosbarn
·
Hoppning Jag behöver lite tips och råd . Jag har ett 10 årigt sto som har hoppat 1 m endast , hon är d-ponny. Men jag har ett problem , hon...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: johannaaaa
·
N
Hoppning Har sökt i TR men inte riktigt hittat svaret på den här frågan. Låt säga att en ponny tävlat på MSV nivå med en ryttare. Så säljs ponnyn...
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: iiidaa
·
Hoppning Finns det någon som kan lista hoppsadlar för raka hästryggar och en väldigt vid kanal (minst 6,5 cm, helst 7 cm på snävaste positionen)...
Svar
11
· Visningar
1 994
Senast: Fredag
·
C
Hoppning Klass 6 LD bed två faser A:0/A:0/A 50+50/40+40 Fick hjärnsläpp, hur mycket ska jag betala ? 180 kr ? Nån som har ett litet svar ? :)
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Olympus
·
Hoppning Det är en sak jag har märkt nu på lokala hopptävlingar för häst, ingen av de 3 tävlingarna jag har varit på iår har haft priser som har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 766
Senast: FadeAway
·
S
Hoppning Räknas en felfri LA Ackamulator runda som ett kval till Msv B? Har kollat TR.. de stog något om specialhoppningar.. :angel: Men jag...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: johannaaaa
·
Hoppning vad är lagom att börja tävla i för höjd med en häst som aldrig ha tävlat...?? jag och min polle ska ut på våran första tävling i höst...
Svar
12
· Visningar
1 195
Senast: zazza girl
·
M
Hoppning Är nyfiken på om någon vet var man kan få tag i tränset Brighton i Havanna och förbygeln winnipeg i samma färg från Schockemöhle...
Svar
6
· Visningar
3 995
Senast: pollan
·
M
Hoppning Hej! Tränade för en tränare denna vecka med mitt varmblod som jag tävlar 90cm och 1m lokal hoppning. Det är det att om min häst vägrar...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: Falskhet_
·
Hoppning Har det någongång diskuterats om att införa vet.besiktning även på lokal nivå? Om nej, varför inte? Var ute på en lokal hopptävling i...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: Marvlan
·
M
Hoppning Jag undrar hur ni brukar göra. Om det är så att ni tagit hjälp av någon för att tävla eran häst på säg 110-120cm nivå. Vem ska då ha...
Svar
14
· Visningar
2 390
Senast: Dilli_Blue
·
I
Hoppning Jag har en storhäst som är 13 år, jag har haft i ca 9 månader. Innan jag fick honom så tävlade han nationella 140 och var startklar för...
2
Svar
22
· Visningar
2 380
Senast: pollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar