Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Hej alla :) Jag undrar vad man behöver visa upp på clear round för att få vara med, asså behöver jag har ryttarlicens o medlemskap i...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Jezzie
·
E
Hoppning Jag undrar vad ett derby är. Det är ju inte precis som en vanlig hoppbana eller? skulle behöva veta det.:idea:
Svar
8
· Visningar
4 861
Senast: boccia
·
F
Hoppning Handen pâ hjärtat-hur mânga av er rider nästan mer med gramanen än utan? Eller 50-50? Obs frâgan riktad till er som använder graman, det...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 551
Senast: Izabel
·
S
Hoppning Okej nu är det såhär att jag har planer på att börja med hoppning men har lite frågor så att jag vet vad jag vill göra :idea: Måste...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Silfurfaxi
·
N
Hoppning Hello! :) Får hem en 6årig D-ponny i Agusti. Hade tänkt och starta några CR + någon Lokal detta året. Men... Eftersom den är bara...
Svar
1
· Visningar
746
Hoppning Jag ska på läger med hästen v 30, det är ett banhoppnings/fälttävlansläger pch jag undrara om man ska ta md sig brodd? I såfall brodd i...
Svar
5
· Visningar
898
Hoppning Vi var o kollade på en lokal hopptävling (stor häst) i helgen. Vi la märke till att en av ryttarna red på kandar. Efteråt så började...
Svar
8
· Visningar
3 565
Senast: boccia
·
B
Hoppning Undrar om man får tävla ponny på storhästklass utan att klassat upp ponnyn ? Jag har en C.ponny som jag vill tävla på storhästklass...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Nikkiizen
·
J
Hoppning Om man är över 18 får man tävla C och D ponnier i storhäst klasser i hoppning?
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Nikkiizen
·
Hoppning Jag är inte inne i hoppning, det kan jag erkänna. Men en notis i senaste Ridsport (nr. 12 23 juni 2008) på sidan 5 "Nya bestämmelser...
2
Svar
23
· Visningar
3 321
Hoppning I helgen var medryttarhästen på hoppträning på en intilliggande ridklubb. Hästen i fråga är en unghäst - 4 år gammal. Eftersom hon har...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: M_Q
·
N
Hoppning Vad kostar ett ryttarlicens i år? Om det har någon betydelse så fyller jag 15 år i år....Tacksam för svar!:)
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Nina G
·
N
Hoppning Måste man ha nummerlapp på lokal hopptävling?
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: Sorbe
·
Hoppning Under detta året har jag alltid ridit fram med ett dressyrspö, som jag sedan byter till ett vanligt spö när jag ska in på...
Svar
3
· Visningar
1 936
Senast: hopp_o_galopp
·
E
Hoppning Jag har en liten C-ponny som jag hoppar L:A-MSV B med. Problemet är att det är svårt att få han att länga stegen så vi får dom antal...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Blackee
·
Hoppning Jag har ett 13 årigt halvblodsto med mycket bestämda åsikter om det mesta. Egentligen har hon kapacitet inom hoppning, tävlade 1,20 som...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Joyze
·
F
Hoppning Jag har några frågor jag gärna får svar på! :) Hur långt brukar man säga att ett galoppsprång är hos en stor häst? Hur många...
Svar
8
· Visningar
9 045
Senast: hopp_o_galopp
·
T
Hoppning I veckan bytte jag bett på pållen då han är ALLDELES för stark på sitt vanliga (tredelade) och springer på bogarna och alldeles för...
Svar
10
· Visningar
3 685
Senast: Jezzie
·
Hoppning ska köpa ett nytt tävlingsträns.(hoppas) kan ni föreslå ett snyggt märkesträns ska vara med engelsk nosgrimma, stål spännen då...
2
Svar
29
· Visningar
2 390
Senast: Topnotch
·
M
Hoppning Har varit ute på 3 grästävlingar med min häst i år och det har hänt samma sak alla ggr. Hon fegar ur o blir väldigt "sjåpig". Kastar sig...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: mik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka