Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hur är det nu då, får jag som 19 åring tävla i unghästklasserna på min 5 åriga d-ponny på lokal och regional nivå?
Svar
4
· Visningar
818
Senast: MalinArnells
·
Hoppning Hur fungerar det egentligen? Kan man tävla en ponny i vanliga lokaltävlingar för häst (där det inte behövs licens) paralellt som den...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Yasmine
·
F
Hoppning Vad är skillnaden mellan en lokal och regionel tävling? Förutom att man blir utesluten efter två vägringar och vilka klasser det...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: map
·
M
Hoppning Hej! Jag vet inte riktigt om traden ligger ratt men jag gor ett forsok da fragan beror hopphastar. Jag ar sjalv dressyr ryttare och har...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Donkey
·
S
Hoppning Det är ingen annons för jag har ingen tävlingsponny. ;) Men rent teoretiskt har jag en ponny här hemma som om några år skulle kunna...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: evis
·
M
Hoppning När jag rider, särskilt vid hoppnig, har tyglarna en tendens att bli längre och längre (särskilt efter hinder) :angel: Någon som har...
Svar
10
· Visningar
2 058
Senast: Ladakh
·
R
  • Låst
Hoppning Jag ska blinga min GPA men vill inte göra det själv ifall det blir fel.. jag har kikat runt lite på internet efter företag som blingar...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: LenaH
·
Hoppning Jag ska skaffa ny utrustning till hästen, och sitter o funderar på equip sadel eller CWD, butet e jag lite skeptisk till så den e lite...
2
Svar
30
· Visningar
3 287
Senast: missingesson
·
K
Hoppning Finns det ngn hopptävling nu i midsommarhelgen i sthlmstrakten? nivå kvittar.
Svar
1
· Visningar
650
Senast: quint
·
A
Hoppning Hej på er ! Jag har ALLTID, ALLTId och åter ALLTID haft svårt med taxering. Jag kan inte bedöma och se avståndet..:( Däremot om jag...
Svar
8
· Visningar
1 596
Senast: Alonelife
·
Hoppning Har Dyon något eget medel för deras läderprylar? För till mitt dyon-träns använder jag TiBhorse läderputs och tränset blir jättefint...
Svar
17
· Visningar
1 676
Senast: Baroya
·
Hoppning Hur är dessa i storleken? Jämfört med tex eskadron :laugh:
Svar
1
· Visningar
723
Senast: FadeAway
·
Hoppning Någon här som har det? Har ni lust att lägga ut bilder? Är ni nöjda med tränset? Undrar lite över storleken passar det en häst som har...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: Pam
·
Hoppning I måndags tänkte jag köra lite cavaletti och ev ett lågt hinder. Jag har aldrig gjort det med honom, men hans ägare har sagt att hon...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: chanell_86
·
S
  • Låst
Hoppning Hej.. Jag tänkte att det finns ju "bildlekar" i ridning kategorin, så kan vi ju skapa en här! (förlåt om det redan finns flera) Man...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: LenaH
·
G
Hoppning Ska tävla nu på lördag och fick en ny sadel idag, stiglädrena jag hade på förra sadeln är för långa för mig på den nya nu så min fråga...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Sorbe
·
Hoppning Vet inte riktigt om tråden ligger rätt. Iaf, vi har paddex i vår paddock som tyvärr misskötts en del. Underlaget är stenhårt, som...
Svar
9
· Visningar
1 812
Senast: Långnos
·
Hoppning Får man om man har en gammal häst ex. starta 90cm avd. A och 1m avd. B? Eller måste det vara antingen eller?
2
Svar
21
· Visningar
2 104
Senast: Kaki
·
M
Hoppning Ihelgen så ska jag hoppa min första 110cm klass någonsin, har hoppat flera 100cm med placeringar o vinster så känner väl att det är dax...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: MakeMyDay
·
S
Hoppning Jag är verkligen bara så grymt dålig på att lära mig banor! :crazy: Det gäller både på tävling & träning. På tävling så blir jag ju...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Sofia-J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka