Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Neee, utan skoning glider man ju runt i sadeln haha. Skulle jag inte ha skoning skulle jag nog inte ha en chans att hänga med min häst i hans blixtsnabba kast hit och dit Sen känns det ju naket utan skoning
har kommit fram till lite löst att en butet amerigo cwd eller en equipe ska det bli men här i kalmar området är det dåligt med de sadlarna. tror ingen hästaffär har dem.
hur ska man då gå till väga för att prova sådana sadlar.
då kanske jag är tvungen att åka iväg ngn annanstans.
Vad jobbigt, känner inte till skåne så bra vad det gäller att prova sadlar. Vi hade en från Charlies häst och hund som kom ut och hade med en massa sadlar till vårat stall...fick bla prova hennes Butet som var inriden och superskön! Var toppen att få prova ordentligt och rida och hoppa i den eftersom det var hennes egen. Fick även låna den i några dagar för att verkligen känna efter
Nya Stubben är oslagbar spec till ett fullblod som behöver en sadel som verkligen ligger 100% ! Kanske lite hård att rida i men ger verkligen en bra sits!
Hur kan man rida utan helskodda :S ? det ger ju en mycket bättre och stabilare sits, plus att inte helskodda ser så himal "ridskole nybörjare" ut :P
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.