Fråga ang. Avd. A & B

Sv: Fråga ang. Avd. A & B

Så trodde jag också, att man fick hoppa lägre klasser avd A och höre avd B men då var det ngn här på buke (kommer inte ihåg vem) som sa att man inte fick göra så. Och att man antingen ska vara avd B hela meetinget i alla klasser eller avd A alla klasser. Att man som unghäst får "tävla upp sig" till avd A men att man som vuxen häst inte får blanda. Blir bara mer och mer förvirrad :confused:

Jag vet inte om jag läst det på Buke men vi har varit med om att bli uppringda och fått välja. Enligt den ÖD så fick vi bara hålla oss till en avd. med den äldre hästen. Jag försökte argumentera men det gick inte och jag orkade inte fortsätta. Enligt distriktet så kan ÖD bestämma det då det inte står något direkt i TR. :crazy:

Nåja de andra tjugo gångerna har det inte varit några problem :idea:

Anmäl dej som du vill så får de väl säga till dej isåfall.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
595
Senast: Mli
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: manda
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
4 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat