Klarar vi oss i OS??

Sv: Klarar vi oss i OS??

Vet bara att fälttävlan börjar redan den 9 aug, alltså dagen efter invigningen med dressyren. Skulle tro att dre och hopp börjar någon dag senare:)

En chans har man alltid. Sedan tror jag våran är mycket liten.
Även om jag tycker att både Ninja o jaugar visat framhovarna på senaste.

Om man ser till hur tävlingarna under våren och sommaren har gått så känns det ju inte super direkt.. Om man granskar laget så är vi nog alla överens om att Roffe är den som har störst chans, det ekipaget är även mest rutinrade tillsammans på dessa banorna. Peter är ju en gammal räv som kan slå till när man minst anar det men Jaggan verkar inte alltid vara på hugget, lite av en varannan dag häst i mina ögon. Men P brukar ju veta hur man ska toppa formen så vi får se vad som händer. Helena kan ju göra en skräll. Blomman har kapacitet att göra nollrundor, eller iaf en, tveksamt om det räcker till. Lotta tror jag faktiskt inte ett dugg på, är det någon som förstår/vet varför de inte satsade på Svente+Anton istället? Jag tror att de hade haft större chans om han hade fått komma ut på stortävlingarna under våren än Lotta har. Linda har i mina ögon inte en möjlighet att gå runt nolla.
Blir förmodligen ingen medalj för Sverige i år.
Ska däremot bli väldigt spännande att se hur hästarna tar klimatet. Är det någon som vet om det svenska laget har förberett sig på detta och hur isf.?

Glöm inte att Jaguar har betäckt friskt under tävlingarna nu. Det slipper han.

Innan Falsterbo så tappades han två dagar innan första starten där han rev tre, sedan så vann han Derby kvalet någon dag senare.

Så det tror jag är positivt för honom att han slipper hoppa på bocken

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 631
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar