Sv: Klarar vi oss i OS??
Om man ser till hur tävlingarna under våren och sommaren har gått så känns det ju inte super direkt.. Om man granskar laget så är vi nog alla överens om att Roffe är den som har störst chans, det ekipaget är även mest rutinrade tillsammans på dessa banorna. Peter är ju en gammal räv som kan slå till när man minst anar det men Jaggan verkar inte alltid vara på hugget, lite av en varannan dag häst i mina ögon. Men P brukar ju veta hur man ska toppa formen så vi får se vad som händer. Helena kan ju göra en skräll. Blomman har kapacitet att göra nollrundor, eller iaf en, tveksamt om det räcker till. Lotta tror jag faktiskt inte ett dugg på, är det någon som förstår/vet varför de inte satsade på Svente+Anton istället? Jag tror att de hade haft större chans om han hade fått komma ut på stortävlingarna under våren än Lotta har. Linda har i mina ögon inte en möjlighet att gå runt nolla.
Blir förmodligen ingen medalj för Sverige i år.
Ska däremot bli väldigt spännande att se hur hästarna tar klimatet. Är det någon som vet om det svenska laget har förberett sig på detta och hur isf.?