Vilken hoppsadel har ni?

Sv: Vilken hoppsadel har ni?

kl

jag har en pessoa, ända som ligger bra så det blev en sådan!

kl

Häst 1.
Jaguar

Häst 2.
Precis fått ny sadel, en prestige meredith D

Sedan har jag även en Wintec Close Contact och en Hendri De Rivel som knappt andvänds längre.

Jag har en svart jacson celine till häst nummer ett och häst nummer två får änsålänge ha en passier comet II, men den ligger inte 100% bra.

Jag får uppdetera lite :p

Stoet har en M&N och valacken har en Jacson Celine.
Sen har jag en Passier comet II som inte passar ngn av hästarna, men har inte gjort ngt ordentligt försök med att sälja den ännu.

jag har en Prestige eventing! jätte SKÖNT:D

men älskar även buten som ja brukar rida i när ja jobbar i strängnäs

haha har du också köpt / fått din av J? :D vi har lika iaf! visst är den sköön :love:

Har en svart Jacson Celine till min d-ponny, den är super:love:

har en stübben . har letat sadel i ½ år nu o fortfarande inte hittat någon, nu i sommar ska vi prova lite prestige sadlar :)

Jag har en Prestige Golden Star, men jag personligen är inte så förtjust i den. Måste dessutom byta den snart, eftersom min bebis musklat på sig :)

Jag har en Equipe Eveloution i kalvksinn!

Urbra, är super nöjd med den. Både häst och ryttare stormtrivs i den!

väntar just u på leverans av min nya Amerigo CC :love: har en låne sadel som är likadan fast brun :) fast bäbis har fått små knölar på ryggen.. vad kan det bero på? sadeln är ju utprovad och ska ligga bra :confused:

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen var det final i Folksam SM i hoppning för ponny och children där landets unga hoppelit gjorde upp om medaljerna.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka