Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gjorde min vet också men jag tyckte det var kasst så numera stämlas bägge. Tja ska hästen slaktas akut tror jag passet är rätt irrelevant det är ju inte så att du står med en häst med brutet ben och inte får ta bort den för att du inte har passet.
Om hästen lider får man ju hoppas att veterinären inte nekar avlivning, men jag tror faktiskt inte man får avliva/slakta det utan att visa upp pass egentligen. Iafa om jag har fattat det rätt.
men nu går det väldigt OT Jag har ju framförallt med mitt pass just för vaccinationen.
Vid akut avlivning tror jag inte det behövs jobbigt om man är ute och rider eller så.. Är väl fortfarande en del som inte fått sina pass liksom. Jag har lånat ut min andra häst på foder han har inte sitt pass med sig utan det har jag hemma.
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hästnyheter Detta är en väldigt viktig punkt som jag tror många ofta glömmer. Brandmännen står inte och kämpar med en boxdörr med risk för sina egna...
Islandshäst Man blir så effektiv som man måste - jag mockar fyra boxar på en halvtimme och dottern tycker jag är hopplöst långsam. Hon har ju jobbat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.