Sv: packlista

Gjorde min vet också men jag tyckte det var kasst så numera stämlas bägge. Tja ska hästen slaktas akut tror jag passet är rätt irrelevant det är ju inte så att du står med en häst med brutet ben och inte får ta bort den för att du inte har passet. :laugh:

Om hästen lider får man ju hoppas att veterinären inte nekar avlivning, men jag tror faktiskt inte man får avliva/slakta det utan att visa upp pass egentligen. Iafa om jag har fattat det rätt.

men nu går det väldigt OT :p Jag har ju framförallt med mitt pass just för vaccinationen.

Senast ändrad:

Vid akut avlivning tror jag inte det behövs jobbigt om man är ute och rider eller så.. Är väl fortfarande en del som inte fått sina pass liksom. Jag har lånat ut min andra häst på foder han har inte sitt pass med sig utan det har jag hemma.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: _Taggis_
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fått reda på att förundersökningen inte dras vidare och att åklagaren inte väcker åtal. Jag känner mig så oerhört sviken...
2
Svar
24
· Visningar
2 449
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar