Era Tävlingsoutfits!

Sv: Era Tävlingsoutfits!

Jag har tevlat en gong och do hade jag ljusbloa ridbyxor, ljusrosa troja(lite blo), ljusrosa ridstrumpor och vest, hjelm och ridskor!
Ps. Jag vann!

//Bea:bump:

Lillsyrran & min häst, de har nyligen börjat tävla, men mer & högre klasser ska det bli så småningom:D
21003044.jpg

21003042.jpg

Jag och min förra foderponny!
Behövs ingen kommentar om att det står fotografens namn då jag har fått tillåtelse. Kommentera annars :D

snyggt!!! verkligen, ni ser sådär sportiga ut :) jag gillart!

Får grymm abstinens av den här tråden..då jag inte kunnat hoppa så mkt på evigheter pga skador (på mig inte hästen).. så det e ingen idé att jag lägger ut någon bild, har bytt ut i princip allt.. men snart så ska ni få ser lite bilder :D

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 885
Senast: sweep
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar