Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr lite nyfiken på vad ni dressyrnissar tycker om Tretornstövlarna? Fina eller hemska? :D
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 760
Senast: Kirie
·
Dressyr Hej! Undrar om man får ha shortchaps/leggins när man tävlar dressyr på lokal nivå? Man får väl ha stövelskaft iaf? Och så...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: remmis
·
Dressyr får man tävla dressyr med bomlös sadel?
Svar
1
· Visningar
782
Senast: pinky
·
Dressyr Med alla diskussioner som gått runt att utvecklas vidare, tränare, träningsupplägg och annat, föjer här en relaterad fråga: När ni...
2
Svar
33
· Visningar
2 606
Senast: flashlight
·
  • Låst
Dressyr hur får man tag i ett Lätt B program?:crazy:
Svar
1
· Visningar
707
Dressyr När man ser på många framgångsrika hoppryttare så har de ju ett antal hästar i sitt stall samt det sägs att det krävs ett par stycken...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Fenestra
·
Dressyr Kan någon hjälpa mig att tyda det där sista? Får man tävla med polotröja utan slips eller måste man ha det? Jag blir inte klok på det!
2
Svar
22
· Visningar
4 752
Senast: Songbird
·
Dressyr Hittade ingen tråd om detta, om det finns ber jag om ursäkt.. Rider en liten häst som har väldiga problem i vänster varv. Hon bär sig...
Svar
11
· Visningar
5 154
Senast: Cashmir
·
Dressyr Går ni upp en klass för att ni känner er redo för det eller för att prova på? Är det viktigt att ni kommer från banan med godkända poäng...
Svar
8
· Visningar
1 378
Senast: missm
·
Dressyr ...en dressyrsadel jämnfört med en islandssadel? Är det så himla stor skillnad egentligen? Jag vet ett par stycken i min bekantskap...
2
Svar
22
· Visningar
8 549
Senast: mojo
·
Dressyr Har kollat in TR över godkända bett och hittat mitt bett!:banana: Men: Gäller betten alla åldrar??? Har inte tävlat unghäst på åratal...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Jempa
·
Dressyr Hej alla Bukare! Den här tråden kan vara snar-lik tråden om när man bör gå upp i klass, men jag tyckte den skiljer sig från den ändå...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: banjo
·
E
Dressyr Vad säger domarna när ni som vart lite lång/stor på eran häst när ni kommer in. Vad kan dem säga? Är ej insatt mkt i detta med...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: banjo
·
Dressyr Vad krävs det för att kvala till Scandinavian Open för 5 åringar ? I helgen var det kval i Gnesta, och jag har kollat på resultaten. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
8 772
Senast: nosludd
·
M
Dressyr vilka sporrar rekomenderas som första sporrar ?:)
Svar
6
· Visningar
2 848
Senast: MonteRose
·
  • Låst
Dressyr Finns det reglerat i TR hur många språng det ska vara minst i en piruett för att den ska vara godkänd? Jag har för mig det men är inte...
Svar
2
· Visningar
1 672
Senast: bigganl
·
Dressyr Nu behöver jag alla smarta Dressyrbukisars hjälp.. Red för min tränare igår där vi jobbade med att flytta in framdelen och ut...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: flashlight
·
Dressyr Min häst ( ej unghäst), som är ganska svår att få att jobbba rätt, fullkomligt tappar bjudningen när vi väl hittar formen. Det verkar...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Gimlan
·
  • Låst
Dressyr Är det någon som vet varför Moorlands Totilas, som Edward Gal rider, inte är godkänd?
2
Svar
31
· Visningar
6 911
I
  • Låst
Dressyr lägg in bilder på alla era träns! det finns ju en tråd om alla era finaste pannband, så varför inget om träns? hoppas att det inte...
23 24 25
Svar
499
· Visningar
75 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka