träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Fix Victorias "grund"träns, Knight (har nu bytat ut huvudlaget till ett rundsytt Hubertus, o behållt nosgrimma och Capone-pannbandet)
IMG_9708.jpg

Det är en kopia på min uppfödning som jag sålde i vintras:eek:. Vad heter den o vad är det för stam. du kan PM om du vill.

Fix Victoria är 4 år e.Vermont - Juno Rory - Kingsettle Tankah, haft henne sen hon var 6 månader :p.

*kl*
För övrigt så gott som samma träns som lite högre upp i tråden på Higgins, men utbytta sidostycken. :bump:

Alla har så fina träns! Mina är verkligen inte lika fina, men jag kan visa dem ändå :p

P1070625.jpg

Det här tränset är ett billigt från börjes, men jag gillar det! Det är mjukt och ganska fint. Köpte det eftersom Pete söndrade sitt andra...

Bild1409.jpg

Det här är mitt förra träns som Pete söndrade.. Fick med det när vi köpte honom. Tycker det är ganska fult.. (Bilden är fotad första gången jag rider honom hemma)

Bild188.jpg

Nosgrimman och pannbandet är mina. Tycker de är ganska fina :) Tyvärr är nosgrimman sönder på vissa platser. Sry för en smutsig häst :s Det är min förra sköthäst, Sprooti, som tyvärr avlivades i Maj 2009.

Sry för smutsig utrustning!

Till alla, tycker ni nosgrimman sitter bra där den sitter eller ska den upp eller ner.

Mitt finaste dressyrträns som tyvärr var stort för ponnyn jag skulle haft det till:cry:

29195689.jpg

Här är mitt träns som jag gillar väldigt mycket!

29189946.jpg

*kl*

Enradigt swarovski och lackad nosgrimma i väldigt skumt ljus.
Jag har fortfarande inte kunnat komma på om hon passar i det eller inte :p
P8310047.jpg

Åhh det är det tränset från h**ks va? Jätte fin nosgrimma, passar hästen ur bra, lpannbandet var med snyggt. Men skulle nog haf ett fleradigt med små stenar lätt U-svängt :)

Det stämmer bra det :D

Jag har funderat på om jag ska byta det mot något av mina fyrradiga, får prova hur det ser ut :)

*kl*
Nu stänger jag tråden. Har på sista sidorna fått rensa väldigt mkt OT som kunde avhandlats via pm i stället för i denna tråd.

/b_a_l, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka