träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Fasen det var för stort.. Mätte mitt vanliga pannband jag har till henne och jämförde med mått som återförsäljaren gav till mig och det kan hända att ponnystorleken kan passa istället :eek::p Hur upplever ni era såna GG-pannband i storleken? Ica har nog egentligen cob över pannan men full runt nacken etc..

Knapplån

100_8267_45188623.jpg

Nej han är inte avslappnad i munnen - kill me!

Vart har du köpt det där?/märke? Ett sånt där träns vill ju jag ha! Där man inte ser några spännen alls, fast jag vill inte ha en vitfodrad nosgrimma. Någon som vet vart man hittar det?

Dem flesta tränsen som är rundsydda har spännena i nacken istället. Där av att du inte ser det på bilden. Så kolla runt på rundsydda träns :laugh:

Tränset, som egentligen är ett kandar, är köpt på Grand Prix. Vill inte heller ha vitfodrad nosgrimma men får man tag på ett rundsytt kandar (inkl tyglar) för det priset som de hade då så tar man gärna vitt foder. ;)

Edit: ser nu att de inte har kvar kandaret i sitt sortiment.

knapplån

ngn som kollat in Gold Medal Artemis tränset?

Blärk! ja, var på h**ks i fredags. Vilket otäckt läder det är på fodrningen typ tyg/läder/papper som sticker ut. Nej usch ingen höjdare.
Men tycker man det är fint så :)

fast vitfodring är nog ingen hit på gul häst! Ang spännena så skulle jag ha länkat till undre bilden, jag vet att rundsydda träns har spännen i nacken men oftast är spännet till nosgrimman på sidan tyvärr.

vilken storlek har du på ditt pannband? Vad har du för storlek på andra träns/pannband?

jag tog "full" till min häst men det är egentligen för stort, men tror att ponny blir för kort (skiljer 5 cm mellan storlekarna).

Vad tror ni skulle passa i dressyrväg till ett sto med llite ponnyliknande huvud, svart med en vit stjärn. Ljusare runt mulen och "kajal" runt ögonen.

(Lyckas inte ladda upp en fin huvudbild just nu..:devil:)

Jag har en nyinköpt svart dressyrsadel, det enda svarta träns jag har just nu är ett pullar. Gillar det skartp, men nosgrimman är ju som sagt helt fel.

Jag vill inte ha tips om märken, utan om färg, foder, strl på nosgrimma, bling eller inte? Jag har jättesvårt att bestämma mej.

Hittade ett snyggt pannband med svarta kristaller i...det gillade jag! :idea:

Ibland tänker jag helt svart med svarta kristaller, men nu när jag sett så mycket bilder på träns med vitt foder så är jag inne på ett sånt...:confused:

Mvh Domino_s

knapplån

detta är mitt nya träns.
svart med strasstenar längs med nosgrimman och pannbandet.
nu va det mulen dag så då glittrar dom inte, men i solen så glittrar det jättemycket.
Inte världens bästa bilder men dom andra bilderna va för suddiga för att se tränset.

trans.jpg

trans2.jpg

trans3.jpg

Här är bilder på min pärla. På andra bilen ser man vad jag menar med kajal runt ögonen.

Vad tror ni skulle passa i dressyrväg till ett sto med llite ponnyliknande huvud, svart med en vit stjärn. Ljusare runt mulen och "kajal" runt ögonen.

(Lyckas inte ladda upp en fin huvudbild just nu..:devil:)

Jag har en nyinköpt svart dressyrsadel, det enda svarta träns jag har just nu är ett pullar. Gillar det skartp, men nosgrimman är ju som sagt helt fel.

Jag vill inte ha tips om märken, utan om färg, foder, strl på nosgrimma, bling eller inte? Jag har jättesvårt att bestämma mej.

Hittade ett snyggt pannband med svarta kristaller i...det gillade jag! :idea:

Ibland tänker jag helt svart med svarta kristaller, men nu när jag sett så mycket bilder på träns med vitt foder så är jag inne på ett sånt...:confused:

Mvh Domino_s

ah HDR remont :) har den både i svart och brunt, riktigt läckert träns.. :)

Kan svara åt Korneva. Hon är bortrest. Har för mig att tränset är ett rundsytt hubertus o nosgrimman har hon köpt lös till. Finns inte att få tag i längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka