träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

+ Novali01 Tusen tack, vilka underbart snälla ord.:) Tycker faktiskt själv att hon är jättevacker och dessutom väldigt trevlig.

Hedwig02: Underbara träns (och kandaret).:d Allt klär en skönhet!

Mitt träns.
I grunden ett rundsytt,pannbandet och nosgrimman är utbytt . Hon hatar alla andra nosgrimmor så det är bara att köpa läget.

SÅ himmla fint träns! Och det passar hästen jätte bra!:laugh:

Tack snälla!
Är själv nöjd med tränset men tycker att det är viktigast att hästen trivs med det.

Här är en bild på mitt finaste träns. Vet inte märket då det är ett något gammalt träns. Men lädret är fint och välldigt mjukt, bra form på nosgrimma och pannband.

27991878.jpg

*kl*
Sixt har två någolunda dressyrträns.. är man under inridning får man inte ha så fräsiga saker ;)

100_0268.jpg

Helt nytt, innan det fick sig en omgång med läderbalsamet

Cikoria133.jpg

Capone

mina dressyr träns:D tyvärr inga bilder med hästarna
ponnyn:
vrigt020.jpg

den stora:
vrigt023.jpg

Har den här nosgrimman också som används ibland
vrigt025.jpg

Ohh jag måste nog åka ut till stallet nu och testa nya kameran och ta kort på nya tränset, ett hubertus!

Annars är det här ett ihopplock jag rider mycket med:

hagens_zinzano-04.jpg

Gillar ditt "hopplock" :) Har precis inhandlat en remontgrimma. Har lånat en och inser att hästen gillar den mycket, mycket mer än en aachen-grimma. Det är bara att gilla läget - även om jag estetiskt föredrar alla andra nosgrimmor :) Men jag får tänka på att "allt klär en skönhet" :)

*kl*

Här är nyaste tillskottet i sitt nya träns:

DSC_0437.jpg

Hubertus jubileumsträns med svängt pannband med små swarowski

ja passade han riktigt bra.. mitt favvo träns fast det har smal nosgrimma och inget blingbling.. :D

snyggt men höj nosgrimman några hål så ska du se att det blir ännu stiligare!

Ja, den skulle kunna sitta högre, men nosgrimman är väldigt liten i modellen och sitter på yttersta hålet.
Håltången har inte hittat vägen till stallet än ;)

Snyggaste i tråden hittentills :d Lagom nosgimma, jätte läckert pannband (så där lagom smalt och blingat) super fin häst också:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd