Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Får man tävla dressyr med säkerhetsväst i storhästklasser? Om det är ngn här som gör det, har ni västen utanpå kavajen då eller? för det...
Svar
5
· Visningar
2 068
Senast: Jojjo_93
·
F
  • Låst
Dressyr hur gör man bäst knoppar i manen?? några bra tips???? :) jag
Svar
9
· Visningar
3 674
Senast: As_Vegas
·
  • Låst
Dressyr Idag hade jag o Nalle vår debut! Första dressyrtävlingen evah! :D Kul var det o Nalle skötte sig galant, så lugn o fin från början till...
Svar
2
· Visningar
868
Dressyr Ja vad är det ni tränar mest på för tillfället? Är det skänkelvikningar, att rida program eller galoppfattningar? Kan vara kul att veta...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 621
Senast: jcaberg
·
M
Dressyr Som ni förstår så handlar det om ridstövlar eller rättaresagt dressyrstövlar :) har kollat på flera olika stövlar och jag har fastnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
13 437
Senast: remmis
·
A
Dressyr Min ponny har en tendens till att bara byta med frambenen när vi tränar galoppombyten. Vi kommer i en bra samlad takt, han jobbar bra...
Svar
4
· Visningar
1 089
·
Dressyr Jag har börjat tömköra min häst. Hon har varit ryggöm, klinikveterinären rekommenderade mig att tömköra. Jag har aldrig tömkört förr...
Svar
17
· Visningar
3 545
Senast: kopparberg
·
M
Dressyr Hej! Jag har ett arabsto som jag planerar att utbilda så högt det går, älskar att träna dressyr och tävla lite när man har lust, MEN...
2
Svar
35
· Visningar
4 758
Senast: -moa-
·
M
Dressyr Jag har letat å letat efter vad det finns för olika modeller på Harry Dabbs dressyrsadel... Är det någon som vet?
Svar
1
· Visningar
1 342
Senast: Maybe
·
Dressyr Jag har aldrig tävlat dressyr men skulle vilja prova:D Snälla, kommentera och ge tips utifrån en film då jag rider fram till hoppning;)...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: Annie3
·
T
Dressyr Nu är det så att jag eventuellt ska tävla lokal dressyr om några veckor. och frågn är om man kan ha en kavaj från t.ex H&M ? eller...
Svar
19
· Visningar
2 199
Senast: rebeckagranstrom
·
I
Dressyr Får man ha en sådan flughuva som man har när man tävlar hoppning i dressyr?
Svar
11
· Visningar
1 714
·
Dressyr Ska man ha det på dressyrtävlingar också eller är det bara inom hoppning? Min märr är nämligen en riktig skata på okända hästar och det...
Svar
10
· Visningar
2 783
·
Dressyr vilket dressyrprogram är det som inte innehåller galopp?:rofl:
Svar
2
· Visningar
2 157
Senast: mumin
·
Dressyr Då min häst i en övergångsperiod nu går med easyboot fram så undrar jag om det är ok att tävla dressyr med detta eller räknas det som...
Svar
1
· Visningar
981
·
R
Dressyr Red lite idag och herren bestämde sig för att trampa bakdelen till höger i skritten. Jag korrigerade honom då men han svarade med att...
Svar
16
· Visningar
1 751
Senast: kristalia
·
  • Låst
Dressyr Jag är lite sugen på att skaffa lite bling-bling pannband till mitt rundsydda Döbert träns. Har kollat runt men inte hittat något som...
Svar
16
· Visningar
4 618
Senast: Cowabunga
·
Dressyr någon som vet om man får lov att tävla på detta bett? dressyr givetvis.. http://www.ryttare.com/page.asp?c=art&AvdID=130&ArtID=1165
2
Svar
26
· Visningar
3 217
Senast: rubytoo
·
O
Dressyr Hej! Jag har försökt få svar men hittar inte någonstans, har ev missat :p Men jag undrar om man får lov att tävla dressyr med...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: sweep
·
Dressyr hejsan. har nu anmält mig till en dressyr tävling, det blir dress debut för min ponny:laugh: jag är 19 år och ponnyn är 6 år, så ska...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: sillys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka