Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr Förr fick man ha pisken med sig in på banan & lämna ifrån sig den efter starsignal,alltså innan man började rida programmet.I dag gäller...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Degree
·
Dressyr Tittar ni på sändningarna från SM? http://www.ridsporten.tv/ShowMedia.aspx?id=e012f52f-33d1-4ba5-b90f-a9e608b2d0bf Fantastiskt roligt...
2
Svar
26
· Visningar
2 567
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Ska snart starta min första dressyrtävling med nya hästen, men har ett litet problem. Hästens pannlugg består av typ tre hårstrån...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 476
Senast: mojo
·
Dressyr http://www.hastbiten.se/ProductPopup.aspx?filename=Globus_576410_147.jpg Jag som är en gammal tant undrar vad ovanstående bett är bra...
2
Svar
32
· Visningar
3 370
Senast: traloppan
·
  • Låst
Dressyr När kommer en sådann att dyka upp ;)
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Turnar0und
·
G
Dressyr Är det någon som har erfarenhet av Anky dressyrsadel? Är de ganska korta i anläggningsytan? Vad tycker ni om dem? Negativt? positivt...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: Lizzi
·
L
Dressyr Hejsan, jag har varit ute och tävlat en del med mina två hästar. Och alla vill ju ha sina hästar fina till tävling så ja undra om ni har...
Svar
19
· Visningar
1 826
Senast: Zindy91
·
Dressyr Eftersom tandläkaren var o kollade pållen idag måste jag byta ut alla mina bett. Jag tror att detta bett kan vara "det ultimala"...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Estivuz
·
Dressyr Så nu är jag enligt mig själv helklassificerad till detta forum då jag nu lyckas debutera. Debuten skedde i ihållande regn och med en...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: mesklover
·
Dressyr fick en frank baines omni:d utprovad till nya hästen idag och jag undrar om det finns någon på forumet som har erfarnhet av den...
Svar
14
· Visningar
6 994
Senast: teacher
·
F
Dressyr nu är det dax att köpa hatt :) har någon några tips på vad man skall tänka på när man köper? jag provade en horka, men det blev så...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: finduslinda33
·
B
Dressyr Känner att jag måste få era åsikter i frågan. Jag har alltid blivit instruerad att rida hästen för utehjälperna från ung till gammal...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: -moa-
·
L
Dressyr Halloj, Är själv liten och kort (ca 1.55) och väger inte alltför mkt. Pga detta blir ju de flesta hästar rätt stora. Har märkt att en...
2
Svar
21
· Visningar
2 748
Senast: mooi
·
Dressyr Om man flyttar utomlands och jobbar med hästar och får chans att tävla med deras hästar i Tyskland, vad är det som gäller? Självklart...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Domenico
·
Dressyr Gäller visserligen internationellt, men jag förstår verkligen inte...
Svar
13
· Visningar
2 106
Senast: lektra
·
Dressyr Hej! Nu behöver jag hjälp av er som kan det här med bett och kandar! Jag har börjat fundera på att införskaffa ett kandar. Men jag...
Svar
14
· Visningar
2 057
Senast: Centaur
·
Dressyr Jag brukar inte hålla till här på Dressyr, men jag funderade idag på hur "vanliga dressyrryttare" rider på stång eller kandar. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 646
Senast: Kookaburra
·
S
Dressyr Hej, tänkte fråga vad ni gör för övningar när ni rider? Tycker att de blir väldgt mycket fokus på hästens form o att rida volter...
Svar
8
· Visningar
1 591
Senast: Wysiwyg
·
  • Låst
Dressyr Jag har bestämt mig för att skämma ut mig totalt och åka ut på en dressyrtävling :D Har tänkt rida det enklaste programmet som finns...
Svar
1
· Visningar
823
T
Dressyr Kan inte se på bilderna i TR,ska det vara platta el droppe på det tredelade bettet när man tävlar?.På det jag rider med i dag är det...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka