Tittar ni på web tv:n?

Sv: Tittar ni på web tv:n?

går det att titta i eftertid då? jag fick inte till det nämligen, ville bara visa det som var just då. jag missade början på küren och skulle gärna sett den! så om du vet hur, berätta :)

*KL*

Jag vet att sådant brukar vara hysch pysch, men kan någon vänlig själ höfta en summa som t ex Schumi skulle kosta? Han gick tydligen "svår b1" (vad det nu betyder :o).

Alltså ren och skär prisfråga. Nyfiken runt att jämföra tävlingshästpriserna i olika discipliner, kontra min egen...

Och om man tävlar "klassen under gp", vad kommer där efter, vad är taket s a s? GP är väl riktigt högt upp i ligan?

Vad kostar en GP-häst, som är duktig?
Och vad som nu kommer efter, vad kostar en duktig sådan häst?

Slutligen, vad skulle en häst som placerar sig top 5 i VM ligga på?

"Våra" hästar är ju dretdyra på den nivån, men så sätts priserna av tokiga amerikaner med massa pengar....

Tacksam för svar, även om jag förstår att det inte blir någon absolut sanning...

Knapplån, trådlån och OT, men ändå inte... :o;)

Jag försökte titta lite på SM-sändningen, men fick bara upp en mycket färgglad bild med blå ridbana, grön himmel och rosa träd. Samma händer just nu när jag försöker titta på EM-sändningarna som ligger på en annan sida.

Är det någon inställning jag måste göra, eller klicka mig vidare på någon länk? :confused:

Vet inte om du menade att det skulle vara bättre bild där, men det är det inte. :):confused:

Ljudet är skrapigt och delvis borta, bilden är pixlig och färgerna helt i det blå.
Förutom de färger jag nämnde i förra inlägget så är hästarna turkosa!:p

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 959
Senast: honung
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 270
Senast: AmandaJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur