Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Ja hur ska en sådan leva i våra hem egentligen? Ni som har erfarenheter Skriv gärna dem! Jag vill veta ALLT!
Svar
4
· Visningar
854
Senast: chichi
·
J
Övr. Djur Har noga övervägt mitt beslut om två dvärghamstrar och kommit fram till att jag skall försöka hitta en guldhamster i ställlet. Efter en...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Min kanin fick för två veckor sedan varböld vid ena örat som sprack innåt, rätt långt in i örat. Hos vet öppnade utifrån, men fortsätter...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Kilauea
·
E
Övr. Djur Dom kan väl dricka vatten ur en liten skål? Mina har sånt liv på natten, så jag tänkte ha en skål på natten så det inte låter så mkt när...
Svar
17
· Visningar
1 702
Senast: chrysler
·
L
Övr. Djur Har funderat mkt på att börja tävla så småningom med min kanin då hon är väldigt duktig... :) Men så finns det inge klubb där man bor...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Zuzzi
·
E
Övr. Djur Haha, nu kommer jag med ännu en till marsvis tråd. :p Mina 2 hanar jag nyligen köpt är ca 8 veckor. När blir dom könsmogna? Hon i...
Svar
4
· Visningar
4 098
Senast: johannab66
·
J
Övr. Djur Nu vill jag veta en gång för alla: Är det lag på att man måste ha minst två råttor tillsammans?
2
Svar
22
· Visningar
1 697
Senast: Stollan
·
Övr. Djur hej. undrar hur gamla honom måste vara för att kunna få ungar vill sätta ihop mina en hane å en hona men vill inte att de ska få ungar...
Svar
6
· Visningar
1 363
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Vi hade gris/ar (som husdjur) när jag var liten, och nu har mamma börjat mumla om att det vore ju trevligt att ha gris. Och jag klurar...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 924
Senast: LIA
·
D
Övr. Djur Jag och syrran skall på hoppträning med våra kaniner imon! Ska bli så kul!! :):):)
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Nån som behöver en vandrande pinne?? Jag har ca 60 st... :smirk:
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: lis1e
·
Övr. Djur Varför ska det kosta nästan dubbelt så mycket att kastrera en kaninhanne motför att kastrera en hankatt ? Jag menar, kulor som kulor...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur i era akvarium och hur många har ni? :)
Svar
16
· Visningar
1 240
Senast: Luff
·
R
Övr. Djur Min råtthona som har Mycoplasma satt igår kväll på burbottnen och hostade och försökte spy men det gick inte sedan när jag varit på Toa...
2
Svar
25
· Visningar
1 851
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Djur Hej! Är det någon här som ska tävla i kaninhoppning 22/1, arr Västkustenskh?? :rofl:
Svar
4
· Visningar
711
Senast: brave_heart
·
P
Övr. Djur jag har ett brinnande intresse för marsvin, och har just nu fyra "svin" hemma. Det är så att en av tjejerna är dräktig, helt planerat...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: *pilturs matte*
·
E
Övr. Djur :cry: Idag fick jag tyvärr avliva min kanin hilda. :cry: Det var inte kul, hon hade en väldig kraftig ögoninflammation. Det skulle...
Svar
6
· Visningar
782
·
Övr. Djur :) men den första jag startar iallafall. Kan man ha en kanin själv eller behöver den en kompis? Vi ska åka och kolla på en kastrerad...
Svar
13
· Visningar
849
·
S
Övr. Djur Nu var det över 7 år sen vi gjorde oss av med våran sista iller. Och mamma har börjat bli sugen på en ny. Så, jag tänkte höra med er...
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Finns det några gerbilexperter här på buke? Jag köpte för ett halvår sedan två st gerbilhanar som hade väldigt roligt ihop. En morgon...
Svar
2
· Visningar
1 746
Senast: Just_A_Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama