Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Är på jakt efter Strophocheilus roseolabris och Rhiostoma chupingense, fick tipset om att prova hos någon snäckförsäljare som kanske kan...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: rattalskare
·
J
Övr. Djur Vet inte om detta inlägget skall ligga här men... Jag letar ju som bekant efter en hamster eller två dvärghamstrar (har kanske fått...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Ja efter allt tjafs med den där jävla sidan så måste jag ju bara få skryta lite om att jag lyckades till slut! Bortsett från att vissa...
Svar
7
· Visningar
736
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur hejsan, nån har tjuvparat min hane och hona så i måndags upptäckte jag att hon fått 2 små glin... jag fick ju självklart panik :eek: så...
Svar
2
· Visningar
886
Övr. Djur MEN jag blir tvungen bättra på/fräcsha upp mina kunskaper om följande djur: fiskar (allt :angel: ) hamstrar möss och Råtta...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur idag när jag gick upp på rummet efter skolan låg där två helt nyfödda ungar brevid ronja i stora buren. Hon hade precis satt igång att...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: HumleDumle
·
J
Övr. Djur Jag undrar om ni brukar lägga hö inne i buren eller bara i höhäcken??Jag brukar ge mina marsvin både och, men är det farligt för dem med...
2
Svar
22
· Visningar
2 095
Senast: HokusPokus
·
Övr. Djur Är det någon som har en enda susning om ungefär hur många kunder en djuraffär har om dagen i en medelstor stad och ungefär för hur...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Mamma skickade julpaket till mig. Bla innehöll det godis till både katt och kanin. Catman var märket och det hette mjölklinser...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur Har äntligen fått upp film på rådisarna :) Ligger bara uppe en vecka dock. Filmen...
2
Svar
21
· Visningar
1 427
·
Övr. Djur Jag är lite sugen på ett par chinchillor men har aldrig varit i kontakt med dem och vet därför itne mer om dem än jag läst på nätet och...
Svar
18
· Visningar
2 982
S
Övr. Djur Nu börjar jag att tröttna på mitt lilla monster... Hon "skalar" av den vita färger på burgallret, vad kan man göra??? Jag har provat med...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: wtf
·
Övr. Djur Och här är resultatet :) Blev bara två dock, han ville in rätt snabbt idag. Här är lite andra från idag...
Svar
2
· Visningar
803
·
Å
Övr. Djur Hej! Är det någon här som har eller har erfarenhet av ormar? Det är nämligen så att jag går i terapi för min ormfobi. Nu när vi...
Svar
16
· Visningar
1 575
·
Övr. Djur Nya snäckorna :) Nyfiken tittar ut Göran Persson äter av våra skattepengar! :eek: :D Kung Carl Gustav XVI "Kungen" Bert...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 904
·
R
Övr. Djur Hej! Jag har en kastrerad Hermelin och en hona av rasen Dvärgvädur nu undrar jag om deras kost är rätt den lyder som följande...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: Lilldemonen
·
R
Övr. Djur Hur gör ni???? :confused: :confused: :confused: :confused: Citat ur svenska ciklidbladet: Acceptabla metoder Den...
Svar
17
· Visningar
9 237
Senast: Lena_B
·
E
Övr. Djur Kan man ha kattsand i kaninernas bur?
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: Superbiddi
·
Övr. Djur Är dvärgkaniner känsligare än andra kaniner? Nu är aktuella kaniner dvärvädurar iofs, vet inte hur stor skillnaden mellan den och den...
Svar
4
· Visningar
823
Övr. Djur Nu har Stampe flyttat in här. Han är ju helvit och jag tycker det ser så tråkigt ut att han är gul på tassarna och svansen efter spånet...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: marieka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur