Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Min råtthona som har Mycoplasma satt igår kväll på burbottnen och hostade och försökte spy men det gick inte sedan när jag varit på Toa...
2
Svar
25
· Visningar
1 858
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Djur Hej! Är det någon här som ska tävla i kaninhoppning 22/1, arr Västkustenskh?? :rofl:
Svar
4
· Visningar
711
Senast: brave_heart
·
P
Övr. Djur jag har ett brinnande intresse för marsvin, och har just nu fyra "svin" hemma. Det är så att en av tjejerna är dräktig, helt planerat...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: *pilturs matte*
·
E
Övr. Djur :cry: Idag fick jag tyvärr avliva min kanin hilda. :cry: Det var inte kul, hon hade en väldig kraftig ögoninflammation. Det skulle...
Svar
6
· Visningar
782
·
Övr. Djur :) men den första jag startar iallafall. Kan man ha en kanin själv eller behöver den en kompis? Vi ska åka och kolla på en kastrerad...
Svar
13
· Visningar
851
·
S
Övr. Djur Nu var det över 7 år sen vi gjorde oss av med våran sista iller. Och mamma har börjat bli sugen på en ny. Så, jag tänkte höra med er...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Finns det några gerbilexperter här på buke? Jag köpte för ett halvår sedan två st gerbilhanar som hade väldigt roligt ihop. En morgon...
Svar
2
· Visningar
1 747
Senast: Just_A_Lady
·
E
Övr. Djur Imorn ska jag till zoo och förhoppningsvis köpa mig 2 marsvin. Jag tänkte ha dom ute i stallet med kaninerna. Det går väl? Jag vet att...
2
Svar
20
· Visningar
2 756
Senast: *pilturs matte*
·
P
Övr. Djur Har tänkt tanken men trodde inte man gjorde det? vad kostar det isåfall?
Svar
4
· Visningar
821
·
Lantbruksdjur Här på våran gård finns en del sly i hagar och lite var stans. Hästarna rynkar på näsan åt det. En del håller de borta då de trampar ner...
Svar
8
· Visningar
3 880
L
Övr. Djur Tyckte det skulle vara kul med en tråd med bilder på olika hem... :) Såhär bor Svartfot och Lillstrumpa...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: chichi
·
L
Övr. Djur Har ju sett att det finns massor och massor med söta bilder på era snuttisar. Ni får gärna nominera dem till Årets Snuttis 2005 på...
Svar
12
· Visningar
1 033
Senast: Lilldemonen
·
Övr. Djur Kära råttvänner! Jag vill härmed meddela att lurendrejeriet kring råttorna blivit avslöjat i dagens Dalademokraten. På mittuppslaget...
Svar
16
· Visningar
1 046
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur någon som har en afrikansk dvärgget? jag är väldigt sugen på att skaffa en sådan. någon som känner någon som har?
Svar
1
· Visningar
1 357
Senast: Marie_C
·
H
Övr. Djur Hej! Min kanin ligger i sin låda med kattsand. Jag köpte en ny kattsand för ett tag sedan och sedan dess ligger hon i sin låda...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Lilldemonen
·
M
Övr. Djur En av mina två kaniner har blivit så mager. Hon är 10 år och nästan bara skinn och ben. Hon äter och så, så vad kan det då vara?
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Smillan
·
Övr. Djur Hur ska man bära sig åt för att få fåglar att hålla käften?! Lite kvitter är väl okej men här hemma sitter de och skriker som fan hela...
Svar
12
· Visningar
8 436
·
M
Övr. Djur Jag behöver snabb hjälp med min kanin. Han har aldrig vart den som bits, han har snarare slickats jämt och ständigt... men nu plötsligt...
Svar
18
· Visningar
1 053
Senast: Zuzzi
·
E
Lantbruksdjur Jag tänker mest på foder till getter, får och kor. Vad har de för näringsbehov egentligen? Hur mycket äter ett sälskapsdjur...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: Mynta2
·
L
Övr. Djur Tycker vi kan ha en namnkedja här i Andra djur... ;) Man börjar på A och skriver ett namn på ett "annat djur" (läs: vilket djur som...
2
Svar
27
· Visningar
2 272
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar