Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Imorn ska jag till zoo och förhoppningsvis köpa mig 2 marsvin. Jag tänkte ha dom ute i stallet med kaninerna. Det går väl? Jag vet att...
2
Svar
20
· Visningar
2 750
Senast: *pilturs matte*
·
P
Övr. Djur Har tänkt tanken men trodde inte man gjorde det? vad kostar det isåfall?
Svar
4
· Visningar
818
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Här på våran gård finns en del sly i hagar och lite var stans. Hästarna rynkar på näsan åt det. En del håller de borta då de trampar ner...
Svar
8
· Visningar
3 862
L
Övr. Djur Tyckte det skulle vara kul med en tråd med bilder på olika hem... :) Såhär bor Svartfot och Lillstrumpa...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: chichi
·
L
Övr. Djur Har ju sett att det finns massor och massor med söta bilder på era snuttisar. Ni får gärna nominera dem till Årets Snuttis 2005 på...
Svar
12
· Visningar
1 031
Senast: Lilldemonen
·
Övr. Djur Kära råttvänner! Jag vill härmed meddela att lurendrejeriet kring råttorna blivit avslöjat i dagens Dalademokraten. På mittuppslaget...
Svar
16
· Visningar
1 045
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur någon som har en afrikansk dvärgget? jag är väldigt sugen på att skaffa en sådan. någon som känner någon som har?
Svar
1
· Visningar
1 356
Senast: Marie_C
·
H
Övr. Djur Hej! Min kanin ligger i sin låda med kattsand. Jag köpte en ny kattsand för ett tag sedan och sedan dess ligger hon i sin låda...
Svar
3
· Visningar
788
·
M
Övr. Djur En av mina två kaniner har blivit så mager. Hon är 10 år och nästan bara skinn och ben. Hon äter och så, så vad kan det då vara?
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Smillan
·
Övr. Djur Hur ska man bära sig åt för att få fåglar att hålla käften?! Lite kvitter är väl okej men här hemma sitter de och skriker som fan hela...
Svar
12
· Visningar
8 430
·
M
Övr. Djur Jag behöver snabb hjälp med min kanin. Han har aldrig vart den som bits, han har snarare slickats jämt och ständigt... men nu plötsligt...
Svar
18
· Visningar
1 052
Senast: Zuzzi
·
E
Lantbruksdjur Jag tänker mest på foder till getter, får och kor. Vad har de för näringsbehov egentligen? Hur mycket äter ett sälskapsdjur...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Mynta2
·
L
Övr. Djur Tycker vi kan ha en namnkedja här i Andra djur... ;) Man börjar på A och skriver ett namn på ett "annat djur" (läs: vilket djur som...
2
Svar
27
· Visningar
2 268
Senast: Meibla
·
Övr. Djur som invarderade mig för en stund sen! :love: Tangentbordet är väldigt intressant men utsikten är desto bättre "Men kolla då! Nu ser...
Svar
7
· Visningar
971
·
Övr. Djur Jag och pojkvännen funderar pa att skaffa barn, eh, djur menar jag. (Känns som lika stort ansvar) Skulle gärna ha en katt eller en hund...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 007
·
A
Övr. Djur jag har 2 chinchillor, 2 hanar i seperata burar. Den ena är drygt 7-8 år och jag har haft honom i hela hans liv i princip. Den andra...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: AtletShipping
·
S
Övr. Djur Nån som vet nån sida om klickerträning på andra djur än hund? Går det att klickerträna möss? Mvh Sussie
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Zuzzi
·
L
Övr. Djur Nu är det viss BARA kanintrådar här ? :devil:
Svar
12
· Visningar
810
Senast: Meibla
·
M
Övr. Djur Jag har två marsvin, det ena väger 1,1 kg som den rekomendera vikten är. Men det andra marsvinet väger 1,4 kg och är 3 decimeter lång...
Svar
14
· Visningar
1 702
Senast: moonlightgarden
·
E
Övr. Djur Vad ska man ge för mat till kaniner? Jag skulle vilja ge något som är bra för de. Jag skulle gärna vilja att de fick ett långt liv, och...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama