Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Min lillebror har världens gulligaste hamster, Tarzan. Tarzan har ett problem, han kliar sig i örat, så det blir rött runtikring och...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Kilauea
·
T
Övr. Djur Stella, undulaten, är BORTA? Eftersom jag plockat bort framsidan på buren (burdörren alltid öppen ändå) så .. Har kollat hela rummet...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Dolores_88
·
A
Övr. Djur vissa min nya råtta saga, ja hon lär få heta så brist på fantasi just nu så namnförslag e välkommna. tror hon är...
Svar
13
· Visningar
893
Senast: Tican
·
Övr. Djur Nu skapar jag en bildtråd där alla kan lägga in bilder på sina djur, allt ifrån fiskar till hästar... Jag ska bidra med mina söta...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur min bäbis som jag hämtade igår :love: http://community.webshots.com/s/image14/3/80/9/164538009JDFpPu_ph.jpg...
Svar
13
· Visningar
1 058
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur ...på flickorna! Diva http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/324905/dsc05484_orig_SE.jpg...
2
Svar
26
· Visningar
1 947
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Har en pojkkanin på 4½ år som först bott ute, sen i stall och nu är innekanin. Det går jättebra ända tills ja för några dagar sedan...
Svar
5
· Visningar
4 828
Senast: sofiie
·
D
Övr. Djur Kommer det några fåglar? På deras aktiviteter står bara smådjur/gnagare. Men jag vet själv att det varit hästar där då en av våra varit...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Donalds
·
Övr. Djur Våran vita kanin Penny, som var en kille dog :cry: inatt av ålder tror vi. Hon blev 8-10 år vi har haft henne sedan hon va 8 veckor...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Ellinore
·
M
Övr. Djur Hur gammal kan en kanin bli? Har två dvärgvädurar som fyller 10 väldigt snart..
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Ellinore
·
E
Övr. Djur god jul till er alla från oss!! :D
Svar
15
· Visningar
931
Senast: Elwis_86
·
K
Övr. Djur Finns det någon därute som kan hjälpa mig får ner x antal kaniner från Mjölby till Värnamo. Helt beroende på vad du kan ta i bilen, så...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Cronis
·
D
Övr. Djur Mina vattensköldpaddor (Kartsköldpaddor) tappar skin hela tiden. Vad kan det vara är det någon sjukdom eller något dem har fått...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Donald_Duck
·
D
Övr. Djur Hej! Har ni något/Några tips på roliga saker man kan lära in sina vattensköldpador?? :) /Donald Duck
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Osis
·
G
Övr. Djur hej jag undrar vad ni här anser om att ta ungar på kaniner som inte har stamtavla? tycker ni att man ska göra som med katter och...
Svar
15
· Visningar
1 532
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vilket är det ovanligaste husdjuret ni haft? När jag var liten hade vi en tam ekorre som visserligen inte var nåt direkt "husdjur", men...
2
Svar
38
· Visningar
4 115
Senast: pippi27
·
B
Övr. Djur Hur länge BÖR en chinchilla bäbis vara hos sin mamma? och hur länge MÅSTE bäbisen vara med mamman?
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Matiz
·
Övr. Djur Läskigt nära eller hur.
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Boj
·
Lantbruksdjur och deras beteende? Jag skaffade mig 2 grisar, (mini/hängbuk) ett syskonpar för drygt 5 år sen. Dem är helt underbara men var 3...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: mimus
·
J
Övr. Djur Skulle vilja hitta en faktasida om sibirisk dvärghamster. och också om det finns någon som föder upp sådana i göteborg, kungsbacka...
Svar
5
· Visningar
6 078
Senast: Jozephin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama