Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur Är så himla sugen på att skaffa akvarium. Men, jag har ingen plats för ett stort akvarium. Och är mer sugen på ett "mini-akvarium"...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Jozephin
·
T
Övr. Djur Nu surrar jag igen. Funderar åter på marsvin. :p :D ELLER hamster, guldis antagligen då. Har lite svårt att bestämma mig, gör...
2
Svar
23
· Visningar
6 350
Senast: Kilauea
·
D
Övr. Djur Frågat detta tidigare men fick inget riktigt svar. Mina kaniner har ätit hösilage hela hösten. Men så dimper det ner en BLÖT boll...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Dolores_88
·
C
Övr. Djur Är det någon här som har akvarium? Är det svårt?! Jag har planer på att skaffa ett som inredning i en relaxavdelning på mitt SPA. Som...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: potion
·
P
Övr. Djur Nu börjar jag tröttna på Bella! :p Eller rättare sagt hennes bur.. Den är 75x48x40, men den "känns" trång. Hon har ett "badkar" med...
Svar
1
· Visningar
2 728
Senast: potion
·
A
Övr. Djur lit bilder när han var ute i snön idag
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Hur stora är era marsvin? Såg på vetrinärerna idag och den honan var så stor (inte bara tjock), har även sett andra marsvin på TV och...
2
Svar
38
· Visningar
5 283
Senast: glee
·
Övr. Djur Inspirerad av liknande tråd på hundforumet tar jag nu upp den här. Får era gnagare (eller fåglar eller andra djur för den delen) några...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Där försvann astrilderna, de enda vettiga fåglarna i lägenheten. Båda dog nån gång inatt. RIP
Svar
11
· Visningar
920
Senast: Tviggy1081
·
Q
Övr. Djur Hej! Vad skulle ni rekomendera för mat till en 4årig utekanin på ca2,5-4kg?
Svar
18
· Visningar
1 300
Senast: Daarling
·
M
Övr. Djur Är det normalt? Båda mina kaniner slickas enormt mycket, trodde inte kaniner gjorde det... Dom har saltsten, så jag vette fan om det är...
Svar
7
· Visningar
2 806
Senast: Daarling
·
Övr. Djur har agerat fotomodeller idag! Konrad: Kotten: Tant Barbro: Tant Barbro galopperar...
2
Svar
31
· Visningar
1 641
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har modig korn gnuggat de små geni knölarna och knåpat ihop en hemsida.. Vad tycks? Teddy och Rex sidorna fattas, och några bilder...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: slice
·
E
Övr. Djur Vad kan man ge sina katter om man inte vill köpa torrfoder eller våtfoder. Hur ska man blanda ihop en egen kattmat? De katter jag har...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Ellinore
·
R
Övr. Djur Min kanin har börjat bitas :crazy: ibland när han slickar en kan an bita till :( eller så går han bara fram å biter en :mad: jag...
Svar
4
· Visningar
1 443
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Tänkte höra lite allmänt.....har ett marsvin (ja egentligen två då men det handlar om den ena) som har utåtvinklade bakben. Ser ganska...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: celeber
·
D
Övr. Djur Klarar sig marsvin utan pellets ifall de har fri tillgång till hö, och får grönsaker varje dag? Jag har ganska många marsvin, så de kan...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: celeber
·
P
Lantbruksdjur hej! hur mycket mat ska en tacka ha om dagen? och vad äter dem? //lisa
Svar
2
· Visningar
3 637
Senast: Masse
·
D
Övr. Djur Jagade mina små sötnosar med kameran idag. Nu är det i alla fall bevisat, råttor KAN fastna på bild! ;) Råttorna ser allmänt roliga...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 252
Senast: Drusilla
·
E
Lantbruksdjur Jag har 2 hönor. Men det är ett problem. De är lite rädda för människor. Om man går nära de, så springer de undan. Är det nån som har...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Ellinore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama