Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mitt ena marsvin som jag haft i fyra år har till och från bitit av sig pälsen och kliar sig, nu är hon inne i en pälsbitarperiod igen...
Svar
7
· Visningar
1 613
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur Kattmat hälsar på snögubben Kattmat balanserar lite Kattmat tror inte på tomten :P Kattmat posar framför tomten Kattmat på stol...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 314
Senast: Drusilla
·
M
Övr. Djur har hand om två råttor nu under en tid o undrar om det finns nåt trick eller liknande som man kan lära dom? :) skulle vara skoj :) alla...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur bilder nu vill jag se bilder på allas små sötnosar!!:D kan tyvärr inte lägga upp bilder, för datan är cepe..
2
Svar
26
· Visningar
1 573
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur jag har nu äntligen skaffat en liten killkompis på sex veckor till min hane som är ett år. Allt går ganska bra förutom att hanen nu i...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Drusilla
·
Övr. Djur du är ju ett rått-freak :D så jag tänkte bara fråga en sak... jag köpte två st råttor (flickor) från en djuraffär för flera år sen...
Svar
3
· Visningar
902
·
Övr. Djur Så, nu vill jag veta allt ni vet om råttor.. Jag bara älskar dessa djur, men jag vet inte ett skvatt om dom :confused: Och sen...
Svar
4
· Visningar
812
·
R
Övr. Djur Till er alla EN RIKTIGT GOD JUL! :bump: http://www.stallet.se/grafik/tummeliten/446907_78809.jpg
Svar
4
· Visningar
712
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Nu är min lilla gullegris förkyld, jag kan inte så mycket om marsvin men ringer ev. till vet imorgon och hör. Nu är det så att mitt...
Svar
2
· Visningar
2 228
Senast: Nidorina
·
C
Övr. Djur Finns det ngn som känner till uppfödare i norrbotten??, helst så norr ut som möjligt iaf. Det verkar bara finnas i södra sverige...
2
Svar
24
· Visningar
1 941
Senast: chrysler
·
Övr. Djur Har lyckats få bilder på en vaken Tant Barbro! :) Bredvid Kotten: Håller på gräver ner sig, blev riktigt...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Hej! Jag undrar om nån här vet om man kan ha fågel och katt tillsammans? Eller om det funkar att ha katt och råtta? Skulle gärna vilja...
Svar
18
· Visningar
1 929
·
Övr. Djur Visst e hon söt:D Leslie heter hon, 2 år o ca 2 månader :D rätt så dålig bild dock, tog utanför buren, därför det är lite suddigt.
Svar
11
· Visningar
724
Senast: chrysler
·
Övr. Djur Nu har ena hamsterrackarn kommit på ny underhållning, gnaga sönder plashjulet under nätterna. :smirk: Och det låter INTE trevligt när...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Widerberg
·
T
Övr. Djur .. på att skaffa hamster igen. En guldis den här gången isf. Hur ser en vuxen guldis med hårlaget LH ut? Anar att det betyder...
Svar
2
· Visningar
712
·
Övr. Djur Jag är inte teknisk och den förra blev totalt misslyckad. Provar igen: Svinen önskar god jul eller:
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Nån som vill skänka mig plats, pengar och transporthjälp? :angel: Mig vill ju ha den här...
Svar
11
· Visningar
831
·
N
Övr. Djur Vilka ska på husdjursmässan i Sollentuna? Ska ni göra något speciellt eller bara strosa runt och kika? :bump:
Svar
8
· Visningar
866
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Någon annan än mig som har marsvin .. 1.isåfall vilka raser? 2. brukar ni ställa ute era marsvin på uställningen också ?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 989
Senast: Angelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar