Nya kort på råttorna :D

Sv: Nya kort på råttorna :D

jaa, knepigt, du...
sirius är hur mysig som helst, det är bara det där med att sitta i händerna eller så liksom... får inte ta i honom på samma sätt.

naaajj, inte min lilla supermodell! ^^ men jag har ju några andra....... :angel: :D

Visst, vill du ha dig en liten fegis så! :angel: Men då måste du iofs ta Sivert och Grogg också iom att han är så osäker, så jag avstår nog helst, vill inte ge bort mina "små" älsklingar heller :love: :P

...vad hade sivert och grogg med saken att göra? :P

geelbe guudruuun! -snacka tyska- (min tyskalärare heter gudrun så jag blev lite inspirerad..)

Vad betyder geelbe?

//Annelie som haft tyska en termin men hoppade av för det var så grymt svårt och tråkigt :o :D

geelbe ja troligt viss någon djävla konstig stavning(har då aldirg sett den stavningen trost man läst tyska i snart fem år) för gelb vilket betyder gul

japp. hoho lär troligtviss bli ett år till med tyska men e fan lika bra det iaf om man överväger att flyttta ditt

svårt tjoho nej inte alls. ganska många svenska ord e faktist lånade från tyskan(kanske mest plattyskan) vissa översatta andra inte

Men det är ändå skitsvårt. Fast så har jag svårt för språk också iofs, bortsett från engelska då...

nej inte alls svårt men visserligen går man språk så

Remus =) vilken sötis.. gud vilka gulliga morrhår =)

Liknande trådar

Övr. Djur Idag flyttade en liten råttflicka in hos oss. Kunde inte låta bli att köpa henne när jag såg henne i djuraffären :o Hon är hur mysig...
Svar
17
· Visningar
958
Senast: Meibla
·
Övr. Djur ...av ett par råttor som jaaag har "förmedlat" ;) Och de är helt... konstiga! Två honor som sitter still. Herregud liksom :eek: Så...
2
Svar
28
· Visningar
1 562
Senast: Amania
·
Övr. Djur Jag tror Grogg och pappa Sivert är i stort behov av en slickepott. Se själva: Och Gudrun ska bli tassmodell, och...
Svar
19
· Visningar
904
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Hund Hundarna är såå himla mysiga att iaktta :) Jag är hemma hos pojkvännen, passade på att fota Kaisa (ETT) och Simba (Chow) alldeles nyss...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama