Idag hade vi fint besök...

Sv: Idag hade vi fint besök...

gräver gör dem nästan bara om det ligger något gott i den men hoppar ner för att sedan springa upp gör dem. hoho pojkarna kan juh knappt hålla sig borta från buröppningen så länge så att jag kan stänga den

Ok :D

Hehe så är mina också. men då stänger jag ändå, råttorna har lärt sig att har de kvar huvena så kommer de fastna :devil: Ja utan erfarenheten då förstås, bortsett från att jag har råkat klämt svans då :o :angel:

någon svans har jag int klämt men i gamla buren lyckades jag kläma en av nemos tassar. var väldigt försiktig med den dörren efter det

Just det fan, tassarna lyckas ju hamna i dörren jämt ju. Eller inte jämt då, men lite då och så slinker en liten tass in... :crazy:

ja fast int sen pojkarna fått bytta bur plus flickorna använder jag inte den farliga dörren. nu e alice här och busar me mig igen

Ok.
Ja jag har då lärt mig att hålla koll efter smått också, och alla grabbar har lärt sig ta bort tassarna... Tjejerna däremot har så feta glipor mellan dörr och bur typ så en tass får plats där emellan ändå :P

så är det på alla dörrar utan just en som har pippi att åka ner så mellanrummet blir lägligt att kläma sig imellan

Liknande trådar

Övr. Djur Och här är resultatet :) Blev bara två dock, han ville in rätt snabbt idag. Här är lite andra från idag...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...på flickorna! Diva http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/324905/dsc05484_orig_SE.jpg...
2
Svar
26
· Visningar
1 947
·
Övr. Djur Cacharel har lyckats komma med på kort MED ögon. Annars brukar de inte synas. Haha det är ett mirakel! :D Bilderna...
Svar
9
· Visningar
879
·
Övr. Djur Eller ja, om råttorna får säga sin mening om att bada då ;) Bortsett från Sivert förstås, fast han var lite missnöjd över den låga...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 159
Senast: Amania
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info