Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Liten fundering såhär på kvällskvisten bara: Om man har en utekanin som mitt i vintern behöver åka till vetten, hur gör man då om...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...genom världens sötaste bild! God jul från Alma och Bus
Svar
1
· Visningar
856
·
Övr. Djur har flera gånger på animal planets vetrinärprogram sett att folk kommer in med igelkottar som dom har som husdjur! detta har vart på...
Svar
8
· Visningar
4 439
·
S
Övr. Djur Hoppas någon vill hjälpa mig! När jag var yngre så hade vi akvarium hemma och nu så är jag "vuxen" och har flyttat hemifrån :angel...
Svar
6
· Visningar
1 276
Senast: KungTulle
·
J
Övr. Djur Hejsan! Hur könsbestämmer man en råtta? Hur gamla blir dem? Hur långa blir de? Hur ofta bör man göra rent? Otroligt tacksam för...
Svar
2
· Visningar
958
·
Övr. Djur Jo, det är så att min bror har en skäggagam sedan i somras. Eller ja, den är väl nästan allas då han bor i vårat matrum då det är varmt...
Svar
9
· Visningar
2 646
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Hej! Kom hem idag och upptäckte att min ena högdräktiga marsvinshona satt i ena hörnet och hängde och ville inte ha kvällsmat och hade...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Manzana
·
Övr. Djur Grannen kom just med en massa kaninmat till råttorna mina (brukar blanda eget med kaninblandning som bas och en av säckarna var precis...
Svar
2
· Visningar
670
·
S
Övr. Djur Vad tycker ni om att ha det till en hamster? Min mamma föreslog att jag ska ha bara tidning till min hamster eftersom spån skräpar så...
Svar
10
· Visningar
1 161
Senast: Lilla-S
·
C
Övr. Djur Hur gamla får marsvin högst vara när de får ungar?Jag vet att de inte får vara så pass gamla som 2 år då bäckenet inte kan töja sig...
Svar
14
· Visningar
1 765
·
J
Övr. Djur Min lilla marsvinstjej har fått som en sårskorpa på ryggen. Tror att hon hade såret när jag fick henne. I vilket fall så ser det ut och...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Stollan
·
Övr. Djur ...på mig och två puddingar! ;) Champagnen är alltså Lolita och den svarta är Cachen :love:
2
Svar
30
· Visningar
1 780
Senast: Poppinella
·
Övr. Djur Idag fick jag åka till veterinären för första gången med mina marsvin! Eller ja, den ena grisen. Minstingen har rosslat nåt hemskt sen...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Dravena
·
Lantbruksdjur Läste i morgontidningen att det varit strömavbrott i Stockholmsområdet och på andra ställen i Sverige. De intervjuade en massa människor...
2
Svar
28
· Visningar
5 617
Senast: pimy
·
Övr. Djur eller börjar Grogg bli stor? 3 dagar gammal (eller ja, kan vara Cartman eller Tuomas också :P): 5½ månad gammal: Och så...
2
Svar
26
· Visningar
1 556
·
L
Övr. Djur vet ni nån sida på internet men ko-försäljning? på atl? tack på förhand
Svar
2
· Visningar
693
Senast: bondelinda
·
Övr. Djur Jag har precis tatt in min kanin som bott ute hela sommaren och då har hon vart ganska duktig på att bajsa i ett hörn av buren. Nu vill...
Svar
4
· Visningar
3 066
Senast: Andipandi
·
R
Övr. Djur Ja som ni alla säkert vet så har jag ju en så kallad Mycoråtta.....Som nu blivit två..... Så nu till frågan båda Rosslar en hel del...
Svar
17
· Visningar
980
Senast: Andipandi
·
R
Övr. Djur Finns det någon Kaninklubb eller Kaninförening nära Nykvarn/Södertälje??
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Rihonin
·
Övr. Djur Ska nu i sista stund få ordning på ett skolarbete som kommer vara grunden för betyget i ett ämne. Det ska alltså vara en affärsidé...
Svar
12
· Visningar
1 212
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.