Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Visst e hon söt:D Leslie heter hon, 2 år o ca 2 månader :D rätt så dålig bild dock, tog utanför buren, därför det är lite suddigt.
Svar
11
· Visningar
724
Senast: chrysler
·
Övr. Djur Nu har ena hamsterrackarn kommit på ny underhållning, gnaga sönder plashjulet under nätterna. :smirk: Och det låter INTE trevligt när...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Widerberg
·
T
Övr. Djur .. på att skaffa hamster igen. En guldis den här gången isf. Hur ser en vuxen guldis med hårlaget LH ut? Anar att det betyder...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag är inte teknisk och den förra blev totalt misslyckad. Provar igen: Svinen önskar god jul eller:
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Nån som vill skänka mig plats, pengar och transporthjälp? :angel: Mig vill ju ha den här...
Svar
11
· Visningar
833
·
N
Övr. Djur Vilka ska på husdjursmässan i Sollentuna? Ska ni göra något speciellt eller bara strosa runt och kika? :bump:
Svar
8
· Visningar
868
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Någon annan än mig som har marsvin .. 1.isåfall vilka raser? 2. brukar ni ställa ute era marsvin på uställningen också ?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 993
Senast: Angelina
·
Övr. Djur Liten fundering såhär på kvällskvisten bara: Om man har en utekanin som mitt i vintern behöver åka till vetten, hur gör man då om...
Svar
2
· Visningar
837
·
Övr. Djur ...genom världens sötaste bild! God jul från Alma och Bus
Svar
1
· Visningar
856
·
Övr. Djur har flera gånger på animal planets vetrinärprogram sett att folk kommer in med igelkottar som dom har som husdjur! detta har vart på...
Svar
8
· Visningar
4 442
·
S
Övr. Djur Hoppas någon vill hjälpa mig! När jag var yngre så hade vi akvarium hemma och nu så är jag "vuxen" och har flyttat hemifrån :angel...
Svar
6
· Visningar
1 279
Senast: KungTulle
·
J
Övr. Djur Hejsan! Hur könsbestämmer man en råtta? Hur gamla blir dem? Hur långa blir de? Hur ofta bör man göra rent? Otroligt tacksam för...
Svar
2
· Visningar
958
·
Övr. Djur Jo, det är så att min bror har en skäggagam sedan i somras. Eller ja, den är väl nästan allas då han bor i vårat matrum då det är varmt...
Svar
9
· Visningar
2 646
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Hej! Kom hem idag och upptäckte att min ena högdräktiga marsvinshona satt i ena hörnet och hängde och ville inte ha kvällsmat och hade...
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: Manzana
·
Övr. Djur Grannen kom just med en massa kaninmat till råttorna mina (brukar blanda eget med kaninblandning som bas och en av säckarna var precis...
Svar
2
· Visningar
671
·
S
Övr. Djur Vad tycker ni om att ha det till en hamster? Min mamma föreslog att jag ska ha bara tidning till min hamster eftersom spån skräpar så...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Lilla-S
·
C
Övr. Djur Hur gamla får marsvin högst vara när de får ungar?Jag vet att de inte får vara så pass gamla som 2 år då bäckenet inte kan töja sig...
Svar
14
· Visningar
1 784
·
J
Övr. Djur Min lilla marsvinstjej har fått som en sårskorpa på ryggen. Tror att hon hade såret när jag fick henne. I vilket fall så ser det ut och...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Stollan
·
Övr. Djur ...på mig och två puddingar! ;) Champagnen är alltså Lolita och den svarta är Cachen :love:
2
Svar
30
· Visningar
1 783
Senast: Poppinella
·
Övr. Djur Idag fick jag åka till veterinären för första gången med mina marsvin! Eller ja, den ena grisen. Minstingen har rosslat nåt hemskt sen...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Dravena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025