Nya bilder...

Sv: Nya bilder...

nej, jag håller verkligen med.

Kan man inte ha råd att ge dom ett värdigt avslut eller bästa tänkbara vård om dom blir sjuka så kan man lika gärna låta bli o skaffa djur.

Men alla tänker ju inte på det viset, tyvärr!

Precis.

Själv skulle jag egentligen inte ha råd med vetten, men var så smart så jag har vettpengar undanlagda på enskilt konto där jag fyller på då och då, och tar bara den summan som fattas därifrån och försöker betala så mycket som möjligt med andra pengar :) :cool:

Vad ni är elaka!! ;) :D

Att sitta här o se på era bilder får mig bara ännu mer att tänka på hur ensamt det är utan små tassar mot golvet... :cry:

Svarta råttor tycker jag inte om (dåliga erfarenheter) men den ljusa var en riktig skönhet :)

Nån av er råttkunniga som vet hur pass väl mycoplasma finns kvar i omgivningarna? Jag hade mitt föra gäng mycoråttor lösa i lägenheten, skulle det vara risk att ett gäng nya skulle kunna bli smittade via det? (buren och alla grejer har jag givetvis kaserat).

MVH A

Mohaha :devil:

Hmm, varför inte svarta? *nyfis* Du borde verkligen träffa Diva, Cachen och Sivert du, då får du se på urmysiga svarta ;) Fast Kattmat och Tarja är förstås också mysiga :P

Svart? Tycker den ser chockladbrun ut :) På kanin skulle det heta Havanna eller brun :smirk: Kaniner (vissa bara)med röda ögon eller med rubinglans i soljus som siameser, kan oxå vagga med huvudet. Det gör min hane tex.

Nä hon är bara en blaskig svart. Chocolate ser ingen av råttorna ut som i verkligheten, bara på vissa bilder :-)

paradiset skrev:
Svart? Tycker den ser chockladbrun ut :) På kanin skulle det heta Havanna eller brun :smirk: Kaniner (vissa bara)med röda ögon eller med rubinglans i soljus som siameser, kan oxå vagga med huvudet. Det gör min hane tex.

albino människor vaggar oxå med huvudet

Gör människor det oxå :smirk: Ja min kanin är blåvit japantecknad med bruna ögon, dock har han ju anlag för siamesfärgen och har rubinglans i ögonen i solsken, Men inte stör det honom. Han hoppar supoerduperbra tex. Men ibland står han så. Det är tydligen avståndbedömning de gör då.

Så fina de är! Råttor är verkligen roliga djur! Såna personligheter!
Röda ögon ser skumt ut... jag hade en mus en gång som var guldfärgad och hade röda ögon. Otrolig färg hade han, lilla Norpan! Jag hade gärna haft råttor själv, men har fyra katter och det är ingen kombination jag vill ha...

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 319
Senast: Sirap
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30