Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hejhej! Då vi nyligen införskaffat en efterlängtad skäggagam (vår första ödla) undrar jag om det finns fler ödleägare här! I så fall...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: Cattis_E
·
A
Övr. Djur PÅ minna sötnosar. pojkarna och dem äldre flickorna fick ha nötkallas i min säng dock var flickorna intreserrad av nötterna ja lagt ut...
2
Svar
27
· Visningar
1 881
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Snor från SRS forum ;) Tycker ni som gillar råttor kan ta och kika in på Aftonbladets web-tv, där det är ett kort reportge om minröjande...
Svar
5
· Visningar
1 483
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur kan ni marsvinsexperter se vad min lilla gris är för sort :) (jag har ingen aning) mer än att han är just ett marsvin ;) :D...
2
Svar
20
· Visningar
1 461
Senast: HumleDumle
·
J
Övr. Djur Hejsan :banana: Jag har en undran.... Kan man ta med Marsvin när man åker bort några dagar? Har läst mängder på nätet och i böcker...
Svar
13
· Visningar
3 695
Senast: juppjupp
·
J
Övr. Djur ni som har djur men bor hemifrån, hur gör ni? själv ska jag stanna hemma för att passa alla mina djur..o andras :) :bump:
Svar
6
· Visningar
742
Senast: Donalds
·
M
Övr. Djur Ett av mina marsvin har började släpa bakbenen idag.Han är 3 år fyller 4...Han får lagomt med askorbinsyra i vattnet,frukt,grönsaker,hö...
Svar
13
· Visningar
4 088
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Nån som har tips på var man kan hitta info om råttors beteende, anatomi, matsmältning och massa annat sånt intressant? :)
Svar
2
· Visningar
1 096
·
Övr. Djur Vet (dvärg)hamsterbebisar hur de ska göra för att dricka ur vattenflaskan? :confused: Eller ska man sätta in en liten skål med...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: Widerberg
·
S
Övr. Djur Tott (och nej, jag vet inte vad för underligt hon gjort med rump-pälsen :crazy: dax att klippa kanske..?) Mino
Svar
4
· Visningar
691
Senast: Arabizar
·
T
Övr. Djur Ska troligtvis köpa roborowski dvärghamster :banana: Bör man ha flera (hur många isf?) eller kan man ha en ensam? Kan man...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: juppjupp
·
Övr. Djur Har tillsammans med min far byggt en marsvinbur. Jag blev väldigt nöjd med den. och en till, bild från sidan Och så...
2
Svar
20
· Visningar
2 339
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Det blev två dvärghamstrar istället för en guldis. :) 2 söta små honor som ska heta Ebba Grön och Piffi(eller Piffi och Twiggy kan...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: enjes
·
R
Övr. Djur Har en underbar kaninpojke på snart 4½ år. Tidigare har han både bott utomhus och senare i ett stall, men nu är han en innekanin. Han...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Rihonin
·
Övr. Djur Än en gång har brudarna tuggat sönder sin vattenflaska. Den som var så söt, en rosa :mad: :p Menmen, tänkte höra var man kan få tag i...
2
Svar
20
· Visningar
2 250
·
Övr. Djur Cacharel har lyckats komma med på kort MED ögon. Annars brukar de inte synas. Haha det är ett mirakel! :D Bilderna...
Svar
9
· Visningar
881
·
Övr. Djur skrev för ett tag sen en tråd o undrade över hur gamla kaniner brukar bli...min hermelinhane dog nu igår :( hoppas han mår bättre där...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: Daarling
·
D
Övr. Djur Om djur som skänkes/säljes för att personer tröttnat,inte har tid eller inte har råd längre (räknar inte alla människor som blivit...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 457
·
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa två innekaniner och vill ha dem lösa så mycket som möjligt, men jag är orolig för att de ska bita på sladdar...
Svar
9
· Visningar
1 506
Senast: ridskoleryttare
·
Övr. Djur hur kan man köpa en sådan här liten bur att ha hamstern i? okej om man ska på utställning och har ungarna som man ska sälja i den ,men...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: nanni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka