Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nån som har tips på var man kan hitta info om råttors beteende, anatomi, matsmältning och massa annat sånt intressant? :)
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vet (dvärg)hamsterbebisar hur de ska göra för att dricka ur vattenflaskan? :confused: Eller ska man sätta in en liten skål med...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: Widerberg
·
S
Övr. Djur Tott (och nej, jag vet inte vad för underligt hon gjort med rump-pälsen :crazy: dax att klippa kanske..?) Mino
Svar
4
· Visningar
691
Senast: Arabizar
·
T
Övr. Djur Ska troligtvis köpa roborowski dvärghamster :banana: Bör man ha flera (hur många isf?) eller kan man ha en ensam? Kan man...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: juppjupp
·
Övr. Djur Har tillsammans med min far byggt en marsvinbur. Jag blev väldigt nöjd med den. och en till, bild från sidan Och så...
2
Svar
20
· Visningar
2 336
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Det blev två dvärghamstrar istället för en guldis. :) 2 söta små honor som ska heta Ebba Grön och Piffi(eller Piffi och Twiggy kan...
Svar
5
· Visningar
655
Senast: enjes
·
R
Övr. Djur Har en underbar kaninpojke på snart 4½ år. Tidigare har han både bott utomhus och senare i ett stall, men nu är han en innekanin. Han...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Rihonin
·
Övr. Djur Än en gång har brudarna tuggat sönder sin vattenflaska. Den som var så söt, en rosa :mad: :p Menmen, tänkte höra var man kan få tag i...
2
Svar
20
· Visningar
2 248
·
Övr. Djur Cacharel har lyckats komma med på kort MED ögon. Annars brukar de inte synas. Haha det är ett mirakel! :D Bilderna...
Svar
9
· Visningar
879
·
Övr. Djur skrev för ett tag sen en tråd o undrade över hur gamla kaniner brukar bli...min hermelinhane dog nu igår :( hoppas han mår bättre där...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: Daarling
·
D
Övr. Djur Om djur som skänkes/säljes för att personer tröttnat,inte har tid eller inte har råd längre (räknar inte alla människor som blivit...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 454
·
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa två innekaniner och vill ha dem lösa så mycket som möjligt, men jag är orolig för att de ska bita på sladdar...
Svar
9
· Visningar
1 504
Senast: ridskoleryttare
·
Övr. Djur hur kan man köpa en sådan här liten bur att ha hamstern i? okej om man ska på utställning och har ungarna som man ska sälja i den ,men...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: nanni
·
Övr. Djur Har hört någonstans att ljung skall vara bra ett ge till kaniner vintertid utöver hö och pellets. Stämmer detta? :confused: :)
Svar
4
· Visningar
1 227
Senast: TjejTjejen
·
T
Övr. Djur Nu måste vi gojägare också ha en bildtråd. :idea: Börjar med en bild på min Stella, undulat: Och hon är ännu sötare i...
Svar
16
· Visningar
1 071
·
S
Övr. Djur Denna gång på bara två av dem (den svartaktiga (Soda aka Ploppy) och den med virveltussarna (Mino aka Mini el. Roadkill) Var i köket...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: ScissorHands
·
T
Övr. Djur Hej Jag tycker att min kanin är lite smal... är det ngn som har ngt bra tips på foder som jag kan ge till den så att han får lite mera...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: ninni_
·
M
Övr. Djur Ja, det är inte ensamt ännu. Men hans bror och rumskamrat har just fått följa med till veterinären där dom ställt diagnosen...
Svar
6
· Visningar
2 745
Senast: mysecretgarden
·
Övr. Djur Hur höga är oddsen att hela killtrion ska bli psykade på samma gång? :D Väger upp för Sivert åtminstone och slänger in en...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Nån som varit med om det??? Min kanin, 7 år (minst) hade det häromdagen. Har aldrig hänt förut. Han hade ungefär samma symtom som en...
Svar
6
· Visningar
4 668
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama