Nya bilder

Sv: Nya bilder

De är jättefina,skulle nog vilja ha en hemma också,om jag bara hade tiden..Men näe,just nu finns ingen som helst tid över för det..

Ah ok. Som mig då, varken pengar eller plats för fler burar... :/ Gosh mig vill ha ett råttrum och voljärer! :love:

amkm: Två hemma ;) Synd :( Själv är jag grymt sugen på nån hona till... Men jag fååår inte :angel: Jag har ju redan 10, räcker inte det liksom :D

ja voljär vill jag oxå ha men så dyrt. tror det går att stuva in en voljär någon stans på rummet. men få se om man kan spara i hopp till en

Så dyrt behöver det inte vara. Jag fick tag på en viljär för bara 200 kr förut jag, det som hindrade var bara att jag inte kunde få upp den från Ludvika... Behövde bara sättas på nät på baksidan så kunde den användas liksom.
fast den dagen jag skaffar voljärer ska jag ha en ordentlig med botten av plats/metall eller annat, träet blir ju bara och lukta... :crazy:

så rätt så men hittar man dem billigt brukar de vara alldels för långt bort för att man ska kunna köpa dem

Precis.
Tur att man kan bygga eget, brukar ju bli billigare... Annars kan man ju alltid vinna på lotto och be zooaffären ta in byggsatser, finns på Imazo bla... :D

Ett litet tips,inred ett par garderober.
Oftast är de gjorda på sätt som gör att de tål lite väta,och om man håller rent hos djuren så ska det inte behöva bli kisseblött.Råttor är ju ändå rätt "torra" djur om man jmf med möss t ex..

Det har jag tänkt, men efter att ha haft ett hemmabygge i trä förut vill iaf inte jag ta risken. Inget kul att behöva skrota...
Däremot kan man ju måttbeställa plåtlåda nånstans som passar in så har man ju utdragbar botten, brukar visst inte vara så dyrt :-) Men jag vill hellre ha voljär ändå, en stoooor en! :) Men nu får mina minsann nöja sig med normala burar och så kommande hemmabygget med plastbotten, här finns ingen plats för så stort :/

Liknande trådar

A
Övr. Djur Först ut den nya Thea en belgisk hare på ca 5 år Dricker Sen Fläcken (min bror som tagit bilderna)
Svar
3
· Visningar
732
Senast: sofiie
·
A
Övr. Djur var och hämtade upp två små råttor i uppsala idag. först ut Monster (som egentligen skulle heta white ruby) som även lyckades...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur lit nya bilder på fläcken http://www.zoonen.com/res/user/21432/galleri/381183/dscn1715_orig_SE.jpg...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Sandraaa
·
A
Övr. Djur lit bilder när han var ute i snön idag
Svar
1
· Visningar
759