Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så dyrt behöver det inte vara. Jag fick tag på en viljär för bara 200 kr förut jag, det som hindrade var bara att jag inte kunde få upp den från Ludvika... Behövde bara sättas på nät på baksidan så kunde den användas liksom.
fast den dagen jag skaffar voljärer ska jag ha en ordentlig med botten av plats/metall eller annat, träet blir ju bara och lukta...
Precis.
Tur att man kan bygga eget, brukar ju bli billigare... Annars kan man ju alltid vinna på lotto och be zooaffären ta in byggsatser, finns på Imazo bla...
Ett litet tips,inred ett par garderober.
Oftast är de gjorda på sätt som gör att de tål lite väta,och om man håller rent hos djuren så ska det inte behöva bli kisseblött.Råttor är ju ändå rätt "torra" djur om man jmf med möss t ex..
Det har jag tänkt, men efter att ha haft ett hemmabygge i trä förut vill iaf inte jag ta risken. Inget kul att behöva skrota...
Däremot kan man ju måttbeställa plåtlåda nånstans som passar in så har man ju utdragbar botten, brukar visst inte vara så dyrt :-) Men jag vill hellre ha voljär ändå, en stoooor en! Men nu får mina minsann nöja sig med normala burar och så kommande hemmabygget med plastbotten, här finns ingen plats för så stort :/
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.