Blir så ledsen med alla dessa annonser

Sv: Blir så ledsen med alla dessa annonser

gul_zebra skrev:
Varifrån har du fått att jag skaffat fler och fler djur?

Marsvin och kaniner har jag inte skaffat fler av.
Inte råttorna heller efter att jag reagerade - dock är det inte de jag har reagerat på, har inte reagerat det minsta på månader nu.

Något allergitest har jag inte gjort heller så säker kan jag inte vara, bara att jag reagerar på marsvin och kaniner.

Men reagerar man på marsvn är juh risken stor att man reagerar på kaniner och andra djur... då skulle iaf jag tänka efter både tre å fyra gånger innan jag chansade på något nytt!

Sv: Blir så ledsen med alla dessa annonser

Självklart.

Kaninen skaffade jag när jag inte ens visste att jag skulle bli marsvinsallergiker, allergisk mot de blev jag när jag hade båda.

Och skaffat många råttor är ju inte direkt något jag har gjort hur som helst, utan jag började med två. De har med tiden blivit fler, alltid under noga betänklighet.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 294
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
23 168
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info