Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur I höst har flera av mina fårskallar varit halta :crazy: Den första hittade jag ett sår på, precis ovanför klöven. Efter rengöring tog...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Sweet
·
Övr. Djur ...ihop hur funkar det. Vill inte skaffa en kanin till, men har hört att marsvin kan gå ihop med en kanin. Eller är det dumt nu när hon...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: Björk
·
N
Övr. Djur Är det ngn som har tips på vad man kan mata en kanin med? (förutom kaninmat och morötter och sånt vanligt. utan ngt annorlunda som...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: HokusPokus
·
J
Övr. Djur Hejsan! I vår ska vi lämna in ett mkt stort arbete om ett djur, ett sällskapsdjur, vilket som helst! Jag undrar om någon har något att...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Ska hämta hamsterbebbe nästa vecka! :bump: Äntligen! Några små frågor som jag gärna skulle vilja veta svaret på: Hur stor/liten ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 249
Senast: enjes
·
L
Övr. Djur Jag skulle gärna vilja skaffa en orm, men vill ha nån som inte blir så lång som vuxen. Lång för mig är runt 1 meter... :crazy: Finns...
Svar
2
· Visningar
702
·
Övr. Djur Hej Har en liten fråga jag funderat på i många år,nu kom den bara upp,detta hände alltså för jättemånga år sedan. Hade en bekant...
Svar
2
· Visningar
2 338
Senast: Zuzzi
·
F
Övr. Djur Jag har varit sugen på ett ludet djur länge, t.ex kanin (fransk vädur :d), men jag tänkte höra med er först. Jag vill ha ett djur som...
2
Svar
32
· Visningar
3 071
Senast: thea
·
Övr. Djur Fotona från kaninungarna vid 11-12 dagars ålder har kommit och imorgon kommer fler när de är äldre! Gå in på...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Lejonflickan
·
N
Övr. Djur Hur ser skabb ut på kaniner?
Svar
3
· Visningar
2 177
Senast: Narcissus
·
Övr. Djur Hejsan. Om man vill skaffa flera kaniner så att de får sällskap av varandra är det då bäst att skaffa två honor eller två hanar...
Svar
7
· Visningar
1 961
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Nån som har bilder på sina tottisar? :) Franska vädurar såklart ;) Skogs Ganti f.2002-05-20 e.Hampus u.Tamburin ue.Coccos Egen...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Flipp
·
D
Övr. Djur Har själv inga erfarenheter av folk som köpt djur från det stället. Tycker att fåglarna har stora fina burar och gnagarna har också fina...
Svar
11
· Visningar
3 031
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Har tidigare hört att man måste ha gått alla ZOORFs kurser för att få starta zooaffär, utom ekonomi och marknadsföring som var valfri...
Svar
4
· Visningar
3 311
·
K
Övr. Djur Hejsan alla djurälskare!! Min marsvinspojke, Nisse, har blivit sjuk.Han är stel i bakbenen, ligger mest i buren, och är varig i...
Svar
7
· Visningar
1 926
Senast: ScissorHands
·
F
Övr. Djur Tror ni att det räcker med en miniduna (plast underdel och överdel, ej galler) till två gerbiler, eller är det för lite plats? Är inte...
Svar
14
· Visningar
1 279
·
A
Övr. Djur Min Hilda, dvärghare, har jag haft i tre veckor nu och hon har bitit mig tre gånger redan!!! Första gången var lite av en...
Svar
19
· Visningar
5 996
Senast: Anna_Nyberg
·
Övr. Djur Ska till vet senare idag för att ta bort gammelkaninen. :cry: Min fråga gäller kaninen som finns kvar hemma, gamlingens dotter. Ska jag...
Svar
18
· Visningar
3 395
Senast: Narcissus
·
Övr. Djur Happ nu har jag bestämt mej..måste sälja Cim :cry: , min chilla pga allergi..å nu ahr jag hittat en köpare från SUNDSVALL!! :cry: åhh...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: enjes
·
R
Övr. Djur Har nu fått tag i en kanin bur och tänkte höra med er den är 75cm lång räcker det för en Dvärghermelin?
2
Svar
22
· Visningar
1 595
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar